Lietuvos teritorijoje iki metų pabaigos bus nutiesta „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė nuo Lietuvos sienos su Lenkija iki Kauno. Specialiai jai pagaminta daugiau kaip 200 tūkst. gelžbetoninių pabėgių ir sukonstruota 14 originalių iešmų konstrukcijų, rašo „Kauno diena“.
Lietuvos teritorijoje iki metų pabaigos bus nutiesta „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė nuo Lietuvos sienos su Lenkija iki Kauno. Specialiai jai pagaminta daugiau kaip 200 tūkst. gelžbetoninių pabėgių ir sukonstruota 14 originalių iešmų konstrukcijų, rašo „Kauno diena“.
Pasak bendrovės „VAE Legetecha“ generalinio direktoriaus Antano Kovo, iešmai su elektrohidrauliniais automatikos ir signalizacijos įrenginiais pasaulyje nėra naujovė, tačiau Lietuvoje tiek daug jų pagaminta buvo pirmąkart, specialiai „Rail Baltica“ projektui.
Projektuoti iešmai buvo diegti rusiškosios (1520 mm pločio) ir europinės (1435 mm pločio) vėžės sankirtose. Tai užtikrina galimybę traukiniams keisti kryptį, įvažiuoti į geležinkelio stotį ir išvažiuoti iš jos, persirikiuoti iš vieno standarto geležinkelio linijos į kitą.
Geležinkelio vėžei iki Kauno prireikė ir daugiau kaip 200 tūkst. modernių įtemptai armuotų gelžbetoninių pabėgių. Juos projektavo Švedijos firma „Abetong“, gamino Marijampolėje įsikūrusios „Swetrak“ gamyklos specialistai.
Transporto projektą „Rail Baltica“, per kurį europinio standarto geležinkelio linija sujungs Lenkiją, Baltijos valstybes ir Suomiją, įgyvendinti planuojama iki 2025 metų.
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.