Vežėjams prekybos su Baltarusija šuolis buvo laikinas atokvėpis, dabar jiems tenka bandyti rasti savo vietą konkurencingoje Vakarų Europos rinkoje, rašo „Verslo žinios“.
Vežėjams prekybos su Baltarusija šuolis buvo laikinas atokvėpis, dabar jiems tenka bandyti rasti savo vietą konkurencingoje Vakarų Europos rinkoje, rašo „Verslo žinios“.
„Kol kas apie metinius rezultatus kalbėti anksti, tačiau 2014 metai buvo sunkūs. Po paskelbto Rusijos embargo, vėliau rudenį įvestos papildomos patikros patyrėme didelių nuostolių. Ji galioja ir dabar, be vasario pabaigos padėtis nesikeis“, – sakė „Linavos“ vadovas Algimantas Kondrusevičius.
Bendrovės „Avansas“ vadovas Šarūnas Mažeika sako, kad laukiama, kol padėtis su Rytų rinkomis stabilizuosis, nes Europoje kainos krinta ir jau ne visada apsimoka imti krovinius.
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.