Nuspręsti, ar tęsti Palangos aplinkkelio projektą, ar skelbti naują konkursą, turės nauja Vyriausybė. Nors ir išsiaiškinęs, kad per 8 metus nuo konkurso paskelbimo privataus kapitalo lėšomis planuojamas tiesti aplinkkelis nuo 88 mln. iki 125 mln. litų pabrango pagrįstai, kadenciją baigiantis Ministrų Kabinetas nesiryžo atverti jam kelio.
Nuspręsti, ar tęsti Palangos aplinkkelio projektą, ar skelbti naują konkursą, turės nauja Vyriausybė. Nors ir išsiaiškinęs, kad per 8 metus nuo konkurso paskelbimo privataus kapitalo lėšomis planuojamas tiesti aplinkkelis nuo 88 mln. iki 125 mln. litų pabrango pagrįstai, kadenciją baigiantis Ministrų Kabinetas nesiryžo atverti jam kelio.
„Buvo duota ekspertams įvertinti, ar padidėjusi vertė yra pagrįsta. Ekspertai ir viešų bei privačių projektų priežiūros komisija konstatavo, kad tas padidėjimas yra pagrįstas. Tai mes konstatavome, kad ta padidėjusi kaina yra pagrįsta, tačiau dėl visų tų teisinių procedūrų, sutarčių pasirašymo, puikiai suprasdami, kad esam nueinanti Vyriausybė, palikome spręsti naujai Vyriausybei.
Ir būtent nauja Vyriausybė galės apsispręsti, ar šį pabrangusį projektą įgyvendinti su esamais rangovais, kurie laimėjo konkursą, ar įvertinus naują kainą skelbti naują konkursą ir tikėtis, kad kaina galėtų sumažėti“, – sakė laikinasis susiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Anot ministro, savivaldybių projektams dažnai taikoma viešos ir privačios partnerystės schema, kai darbus finansuoja ir nutiesę kelią porą dešimtmečių jį prižiūri privatūs verslininkai, o valstybė investicijas grąžina per porą dešimtmečių, valstybinės reikšmės keliams taikoma pirmą kartą.
Daugiau kaip 8 kilometrų ilgio Palangos aplinkkelis nuo kurorto nukreiptų tranzitinius automobilius, vykstančius Klaipėdos–Liepojos kryptimis.