Mažesnį klientų aptarnavimo padalinių tinklą turintys bankai ieško būdų, kaip juos galėtų pasiekti bankinių paslaugų vartotojai. Kai kurie bankai ketina įgyvendinti modelį, kai klientas su banku sudaro sutartį neišeidamas iš namų.
Mažesnį klientų aptarnavimo padalinių tinklą turintys bankai ieško būdų, kaip juos galėtų pasiekti bankinių paslaugų vartotojai. Kai kurie bankai ketina įgyvendinti modelį, kai klientas su banku sudaro sutartį neišeidamas iš namų.
Turintys išplėtotą padalinių tinklą didieji bankai sako, kol kas neketinantys taikyti tokio modelio, be to, jie esą siekiantys su į banką atėjusiu klientų ne tik sudaryti sutartį, bet ir pabendrauti bei sužinoti jo lūkesčius.
Norint naudotis banko paslaugomis, prieš tampant klientu bent jau vienintelį, pirmąjį kartą privaloma atvykti į banką ir sudaryti su juo sutartį. „Finasta“ norintiems atsidaryti sąskaitą ar padėti indėlį pradės siūlyti tai padaryti „neiškeliant kojos iš namų“. Tinklapyje būsimas klientas pats pateikia informaciją, kokio dydžio, kokiam terminui ir kokiu būdu nori padėti indėlį. Pas žmogų atvyks kurjeris, jis ir sudarys sutartį bei nufotografuos asmens dokumentus.
„Mes neturime plataus tinklo. Turime tris aptarnavimo taškus Lietuvoje, todėl galvojame, kaip padaryti taip, kad tie žmonės, kurie iš tikrųjų nori įsigyti mūsų produktus, turėtų paprastą priėjimą, ir sugalvojome tai daryti pačiu paprasčiausiu būdu, tai yra: ne žmogus ateina į banką, o bankas ateina pas žmogų“, – pasakoja banko „Finasta“ valdybos narys, Finansų rinkos tarnybos vadovas Andrejus Cyba.
Didesnių bankų atstovai sako, kad per pirmąjį susitikimą jie siekia pažinti būsimą klientą.
„Nematėm to poreikio, kad reikėtų važinėti pas klientus. Mes esame bankas, orientuotas į klientą, ir mes norime su tuo klientu pasikalbėti, išgirsti jo poreikį, ko jis tikisi iš tos sąskaitos. Galbūt yra finansinės problemos, kurias jam reikia padėti išspręsti. Tą pirminį pokalbį mes, kaip bankas, norime palaikyti. Bet kasdieniai veiklai: apsitarnavimui ar indėlių pasirašymui, paskolų pasiėmimui yra interneto bankas ir klientas tuo gali patogiai naudotis“, – teigia „Swedbanko“ Elektroninių kanalų valdymo skyriaus vadovė Lina Žemaitytė.
„Finastos“ vadovai tikisi, kad jų siūloma nauja paslauga per mėnesį pavyks pritraukti iki 200 klientų.