Po ilgų diskusijų pagaliau žengtas pirmas žingsnis – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir Klaipėdos uosto plėtojimo taryba nusprendė, kad Lietuvos uoste bus įgyvendinamas „Post Panamax“ tipo laivų uosto projektas, rašo „Vakarų ekspresas“.
Po ilgų diskusijų pagaliau žengtas pirmas žingsnis – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir Klaipėdos uosto plėtojimo taryba nusprendė, kad Lietuvos uoste bus įgyvendinamas „Post Panamax“ tipo laivų uosto projektas, rašo „Vakarų ekspresas“.
Tam neužteks vien tik pagilinti uosto laivybos kanalą iki 17 m ir paplatinti iki 200 m, reikės rekonstruoti ir krantines, įrengti kranto infrastruktūrą ir suprastruktūrą. Toks sprendimas priimtas todėl, kad nieko nedarant apie 2020 metus krova uoste pradėtų mažėti.
Taigi jau patvirtintas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos kanalo maksimalaus gilinimo ir platinimo galimybių plėtros planas. Tai nėra teritorijų planavimo dokumentas, jis priskiriamas planų ir programų, kurių pasekmės gali turėti poveikį aplinkai, kategorijai.
Minėto plano sprendinių strateginį pasekmių aplinkai vertinimą (SPAV) atliko UAB „Sweco Lietuva“.
„Kadangi Klaipėdos uostas yra svarbus Lietuvos, Klaipėdos regiono ir miesto ekonomikai, juo labiau kad jame koncentruojamos labai didelės investicijos į geležinkelius, į kelių plėtrą, į uosto infrastruktūrą, kurios planuojamos 20 metų ir ilgesniam laikotarpiui, vadinasi, tikslinga uostą gilinti ir platinti“, – teigė UAB „Sweco Lietuva“ viceprezidentas Aidas Vaišnoras.