Verslas

2014.10.10 10:54

„Greenpeace“ spaudimas „Lego“ davė rezultatų

ELTA 2014.10.10 10:54

Danijos žaislų gamintoja „Lego“ neatnaujins reklaminės sutarties su „Royal Dutch Shell“ bendrove dėl pasaulinės aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ daromo spaudimo. Apie tai informuoja BBC.

Danijos žaislų gamintoja „Lego“ neatnaujins reklaminės sutarties su „Royal Dutch Shell“ bendrove dėl pasaulinės aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ daromo spaudimo. Apie tai informuoja BBC.

Bet „Lego“ nepranešė, kada baigiasi jos „ilgalaikės“ sutarties su „Shell“ galiojimas.

„Greenpeace“ rengia kampaniją prieš naftos bendrovių, tarp jų „Shell“, gręžimo darbus Arkties regione ir kaltina „Lego“ palaikant ryšius su „bloga draugija“.

„Lego“ žaislai dalijami žmonėms, kurie užsuka į „Shell“ degalines prisipildyti degalų daugiau nei 30 šalių.

Be to, „Lego“ parduoda žaislus, kurie yra degalinių ir gręžimo bokštų formos ir su „Shell“ etikete.

„Lego“ turėtų apdairiau rinktis savo partnerius, nes juk dėl klimato pokyčių kyla grėsmė mūsų vaikams“, – kalbėjo „Greenpeace“ atstovai, reaguodami į „Lego“ sprendimą.

„Lego Group“ prezidentas ir generalinis direktorius Jorgenas Vigas Knudstorpas sakė, kad bendrovė niekada nebus „Greenpeace“ ginčo su „Shell“ dalimi.

„Greenpeace“ kampanija naudojasi „Lego“ ženklu, taikydama strėles į „Shell“, – teigia direktorius savo pareiškime. – Mes tvirtai įsitikinę, kad „Greenpeace“ turėtų siekti tiesioginių sutarčių su „Shell“.

„Mes nepritariame „Greenpeace“ pasirinktai taktikai, kuri gali tik sukelti nesusipratimų tarp mūsų akcininkų ir abejonių dėl mūsų veiklos principų“, – pridūrė jis.

„Shell“ sutartį su „Lego“ pavadino „didele sėkme daugelyje pasaulio šalių“.