Verslas

2014.10.09 11:38

„Likeable Lithuania“ virtualiems turistams išleido 450 tūkst. litų

ELTA2014.10.09 11:38

Prieš metus Valstybinio turizmo departamento pradėta vykdyti šalies populiarinimo socialiniuose tinkluose kampanija „Likeable Lithuania“ suskaičiavo rezultatus. Per metus pavyko pasiekti daugiau nei vieną milijoną virtualių turistų interakcijų.

Prieš metus Valstybinio turizmo departamento pradėta vykdyti šalies populiarinimo socialiniuose tinkluose kampanija „Likeable Lithuania“ suskaičiavo rezultatus. Per metus pavyko pasiekti daugiau nei vieną milijoną virtualių turistų interakcijų.

Projekto metu pritraukta per 52 tūkst. pasekėjų socialiniuose tinkluose, Lietuvą populiarinantys vaizdo klipai puslapyje Youtube.com sulaukė beveik 89 tūkst. peržiūrų, dar per 46 tūkst. aplankė šalį populiarinantį turinį internetiniuose puslapiuose.

Daugiausiai – beveik 820 tūkst. interakcijų – sulaukta socialiniuose tinkluose. Jų vartotojai dalinosi bei komentavo kasdien skelbtais įrašais, kodėl verta aplankyti Lietuvą, patys dėjo fotografijas, dalinosi įspūdžiais.

Projekto vykdytojai skaičiuoja, jog pavyko pritraukti apie 350-400 tūkst. originalių lankytojų. Daugiausiai tai buvo virtualūs turistai iš Latvijos, Lenkijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Jungtinių Amerikos Valstijų. Daugiausiai dėmesio projektas sulaukė socialiniame tinkle „Facebook“ – turinys šiame tinkle sudarė apie 70-75 proc. viso projekto turinio.

Kampaniją vykdžiusios skaitmeninės komunikacijos agentūros „The Chocolate“ vadovo Tomas Nemuros teigimu, mažiausiai pasisekė Rusijos rinkoje, socialiniame tinkle „VKontakte“. Anot jo, sudėjus visus mokesčius, pasiekti vieną vartotoją čia kainuoja vidutiniškai 5–6 kartus daugiau nei kituose socialiniuose tinkluose.

Projektui iš viso išleista 450 tūkst. litų. Anot Valstybinio turizmo departamento vyriausiosios patarėjos Raimondos Balnienės, jį ketinama vykdyti dar bent dešimtmetį.

„Artimiausias dešimtmetis priklausys socialiniams tinklams – tai bus tai, kas formuos bendruomenę ir jų nuomonę“, – sako R. Balnienė. Svarbiausias projekto tikslas, pasak jos, yra suburti virtualių turistų bendruomenę, kuri nuolat kalba apie Lietuvą, dalinasi nuotraukomis ir savo įspūdžiais. Po šios komunikacijos jie vėliau pasirinks Lietuvą kaip savo kelionės tikslą.

Kiek tiksliai veikla socialiniuose tinkluose daro įtaką turistų srautams, nėra žinoma.

Šiemet į Lietuvą atvyko 12 proc. daugiau turistų nei pernai, ir tai yra vienas geriausių rezultatų Europoje.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt