Verslas

2019.03.05 13:16

„Revolut“ paneigė „Financial Times“ pasirodžiusią informaciją dėl Londono policijos pradėto tyrimo

atnaujinta 00:12
Jonas Deveikis, LRT.lt 2019.03.05 13:16

„Financial Times“ antradienį pranešė, kad Jungtinės Karalystės sostinės pareigūnai antradienį pradėjo tyrimą dėl skaitmeninio banko startuolio „Revolut“ pinigų pervedimo sukčiavimo atvejo,

Atnaujinta 00:12. Tačiau su LRT.lt susisiekęs „Revolut“ paneigė „Financial Times“ informaciją ir pateikė savo versiją.

„Financial Times“ buvo rašoma, kad šis finansų startuolis yra žinomas kaip kasdienes bankines paslaugas teikianti institucija, tačiau tiriamas atvejis yra susijęs su verslo sektoriumi, kuriame smulkaus ir vidutinio verslo „Revolut“ klientams suteikiama galimybė nemokamai konvertuoti užsienio valiutas bei atlikti tarptautines pinigų perlaidas.

Žmonos vardu skundą pateikęs britas Paulas Carlieris, teigia, kad ji į savo verslui naudojamą sąskaitą „Revolut“ negavo pavedimo, kuris siekė daugiau nei 80 tūkst. eurų.

Skundą pateikęs britas minėjo, kad dėl dingusio pavedimo bankas beveik dvi savaites delsė pateikti atsakymą, o vėliau pranešė, kad bus uždaryta jo žmonos verslui naudojama banko sąskaita.

„Financial Times“ matyti susirašinėjimai tarp kliento ir „Revolut“ rodo, kad pinigai buvo pervesti į netinkamą sąskaitą. Banko „Revolut“ finansinės infrastruktūros partneris „PrePay Technologies“ britui P. Carlieriui teigė, kad įmonė susisiekė su „Revolut“, kad pinigai būtų nukreipti į tinkamą sąskaitą, tačiau „Revolut“ delsė imtis veiksmų, rašė „Financial Times“.

Paneigė informaciją

„Revolut“.viešųjų ryšių atstovė Šiaurės Europos regionui Ieva Elvyra Kazakevičiūtė LRT.lt portalui teigė, kad „Financial Times“ buvo pateikta klaidinga informacija.

„Jūsų aprašomas atvejis nėra sukčiavimo atvejis. Taip pat, policija nevykdo jokio „Revolut" tyrimo, kaip patvirtino Londono policijos atstovai.

Vienas iš mūsų klientų užregistravo skundą po to, kai darytas pervedimas nepasiekė jo „Revolut“ sąskaitos, kadangi darydamas pervedimą jis pats nurodė neteisingus gavėjo duomenis. Mūsų komanda proaktyviai dirbo tiek su klientu, tiek su mūsų mokėjimus vykdančiais partneriais, kad neteisingam gavėjui išsiųstos lėšos būtų surastos.

Straipsnyje minimas asmuo užregistravo skundą naudodamasis portalu Action Fraud, kuris nėra policijos padalinys, neturi jokių įgaliojimų vykdyti policijos tyrimus, ir jų nevykdo. Dar kartą noriu pabrėžti, kad „Revolut" nėra vykdomas nei tyrimas dėl sukčiavimo, nei koks nors kitas - tą mums patvirtino Londono policijos atstovai“, - sakė ji.

Atnaujinta, kovo 6 d. 15:10

Trečiadienį „Revolut“ informavo, kad skundą pateikęs klientas jį atsiėmė. Bendrovė taip pat teigė, kad klaida buvo padaryta paties siuntėjo, o tekstą paviešinęs „Financial Times“ pašalino straipsnį, nes „Revolut“ pavyko įrodyti, kad žurnalistų pateikta informacija buvo neteisinga.

Finansų startuolis „Revolut“ pasaulyje sulaukia vis daugiau dėmesio iš reguliuotojų. Kovo pradžioje Jungtinėje Karalystėje pradėtas tyrimas dėl to, kad bankas galimai pažeidė pagrindines bankininkystės taisykles, nesugebėdamas užkirsti kelio tūkstančiams įtartinų transakcijų.

Tuo metu Lietuvoje specializuotą bankinę licenciją turintis „Revolut“ buvo pakliuvęs į žurnalistų taikiklius dėl galimų ryšių su Rusija bei grėsmės šalies finansų sektoriui, tačiau tarnybos pažeidimų dėl „Revolut“ nenustatė. Apie „Revolut“ ryšius su Rusija išsamų tyrimą buvo paskelbęs LRT Tyrimų skyrius. Jį galite rasti ČIA.