Šių metų trečiąjį ketvirti i numerio perkėlimo lyderes Lietuvoje išsiveržė mobiliojo ryšio įmonė „Bitė Lietuva“, į kurią atėjo 248 klientais daugiau nei išjos išėjo, ir ji labai neryškia persvara aplenkė „Tele2“, tačiau ilgalaikių tendencijų „Bitei“ perlaužti nepavyko: šiemet per 9 mėnesius daugiausia migruojančių vartotojų į savo tinklą perviliojo „Tele2“.
Šių metų trečiąjį ketvirti i numerio perkėlimo lyderes Lietuvoje išsiveržė mobiliojo ryšio įmonė „Bitė Lietuva“, į kurią atėjo 248 klientais daugiau nei išjos išėjo, ir ji labai neryškia persvara aplenkė „Tele2“, tačiau ilgalaikių tendencijų „Bitei“ perlaužti nepavyko: šiemet per 9 mėnesius daugiausia migruojančių vartotojų į savo tinklą perviliojo „Tele2“.
„Omnitel“ skaičiavo praradimus, iš jos per ketvirtį pasinaudodami numerio perkėlimu išėjo 1 439 klientais daugiau nei atėjo, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
„Dabartinė numerių perkėlimo apimtis atspindi realų gyventojų norą keisti operatorius. Tačiau anksčiau joms didžiulę įtaką darė aktyvi operatorių telerinkodara“, – dienraščiui pokyčius komentavo „Bitės“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė.
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.