Verslas

2014.08.29 11:17

Daugiau kaip 40 proc. pirkėjų internete teigia susidūrę su problemomis

BNS 2014.08.29 11:17

Nekokybiškos prekės ir nesklandus prekių pristatymas – su tokiomis problemomis elektroninėje prekyboje vartotojai susiduria dažniausiai, rodo apklausa, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Nekokybiškos prekės ir nesklandus prekių pristatymas – su tokiomis problemomis elektroninėje prekyboje vartotojai susiduria dažniausiai, rodo apklausa, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Apklausa rodo, kad daugiau nei 40 proc. pirkėjų internete teigia apsiperkant susidūrę su problemomis, o tarp tų pirkėjų, kurie į tokias parduotuves užsuka gana dažnai, bent kartą per mėnesį, nesklandumų patyrusių yra dar daugiau – 58 proc.

Problemomis dažniausiai įvardina tai, kad yra gavę nekokybiškų, neatitinkančių aprašymo prekių (30 proc.), panašiai tiek – 29 proc. teigė patyrę prekių pristatymo problemų, po 19 proc. teigė, kad yra gavę ne tą prekę, kurią užsakė, arba įsigyta prekė iš viso nebuvo pristatyta.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.