Konkurencijos taryba nutarė nepradėti nagrinėjimo procedūros dėl įmonės „Tele2“ reklamos atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams.
Konkurencijos taryba nutarė nepradėti nagrinėjimo procedūros dėl įmonės „Tele2“ reklamos atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams.
Konkurencijos taryba vasario 19 d. gavo UAB „Eurocom“ ir UAB „Bitė Lietuva“ skundą dėl galimai klaidinamos UAB „Tele2“ reklamos. Pareiškėjų nuomone, „Tele2" reklama pažeidė Reklamos įstatyme numatytus lyginamosios reklamos leistinumo kriterijus ir galimai klaidino vartotojus.
Konkurencijos taryba įvertino visų įmonių pateiktą informaciją bei argumentus ir nutarė tyrimo nepradėti. Konkurencijos tarybos nuomone, šiuo atveju galimas komercinę veiklą vykdančių subjektų interesų pažeidimas nereiškia vartotojų teisių ir jų teisėtų interesų pažeidimo. Be to, pareiškėjai niekaip nepagrindė, kodėl apie „Bitės grupę“ reklamoje pateikiama informacija, net jei ji būtų klaidinama ar neleidžiama lyginamoji reklama, galėtų paveikti vartotojų ekonominį elgesį ir tuo reikšmingai pažeisti jų teises ir teisėtus interesus.
Vien tik kovo mėnesį Konkurencijos taryba gavo 22 pranešimus dėl galimai klaidinamos reklamos ir išsiuntė 13 įspėjimų reklamos davėjams, siūlydama pakeisti arba nutraukti galimai klaidinamą reklamą. Šiuo metu Konkurencijos tarybos ekspertai atlieka 5 tyrimus dėl galimai klaidinamos reklamos.