Verslas

2015.09.08 13:45

Nuolaidos nebeskatina vartoti daugiau

BNS2015.09.08 13:45

Beveik pusę – apie 43,3 proc. – maisto ir greitojo vartojimo prekių Lietuvoje pirkėjai dabar perka, tik kai šiems taikoma nuolaida. Pardavimo su nuolaida dalis grėsmingai auga, nors prekybininkai pripažįsta, kad ši priemonė jau seniai nebeskatina vartoti daugiau, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

Beveik pusę – apie 43,3 proc. – maisto ir greitojo vartojimo prekių Lietuvoje pirkėjai dabar perka, tik kai šiems taikoma nuolaida. Pardavimo su nuolaida dalis grėsmingai auga, nors prekybininkai pripažįsta, kad ši priemonė jau seniai nebeskatina vartoti daugiau, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

„Anksčiau buvo perkama neįvertinus, kad dalį nesuvartotų produktų teks išmesti, o dabar vartotojų planavimo ir racionalumo yra kur kas daugiau. Perkama tiek, kiek reikia kasdieniams poreikiams tenkinti.

Vien tai, kad tam tikriems produktams ar prekėms taikoma didelė nuolaida, vartotojų neskatina pirkti gerokai daugiau“, – teigė prekybos tinklus valdančios „Maxima LT“ Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Norbertas Žioba.

„Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europoje Artūras Urbonavičius teigė, kad sunkmečiu taikytos didžiulės akcijos suformavo savotišką pirkėjų elgesį. Pasak jo, 30 proc. vartotojų perka mėgstamų ženklų prekes tik tada, kai šioms taikoma nuolaida, 28 proc. perka pamėgtose parduotuvėse, bet aktyviai ieško prekių su nuolaida, o 16 proc. pirkėjų lankosi skirtinguose prekybos centruose ir medžioja nuolaida pažymėtas prekes.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt