Verslas

2014.01.09 08:22

Pasiteisino investicijos į prabangos segmentą

BNS2014.01.09 08:22

Pernai 10,2 proc. iki 584 mln. litų pajamas auginusios drabužių prekybininkės „Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas teigia, kad pasiteisino įmonės sprendimas investuoti į prabangių prekių segmentą, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

Pernai 10,2 proc. iki 584 mln. litų pajamas auginusios drabužių prekybininkės „Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas teigia, kad pasiteisino įmonės sprendimas investuoti į prabangių prekių segmentą, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

„Pasiteisino mūsų sprendimas investuoti į verslo ir prabangos segmentą. Iš šio segmento gavome, galima sakyti, visą apyvartos prieaugį“, – teigė R. Perveneckas.

„Tai nereiškia, kad konkurencijos čia nėra. Vertinant pragyvenimo lygį ir daugiau išleisti galinčių vartotojų grupę, prabangos segmente konkurencija taip pat gana didelė, bet ji kiek mažesnė nei Vakaruose, nes daugelio prabangos prekių ženklų Lietuvoje nėra, o ir esančiųjų pasiūla kuklesnė“, –tikino „Aprangos“ vadovas.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Paieškos rezultatai

20180218

Įkelk naujieną

Nuotraukos
Nuotraukos
Kelkite nuotraukas tiesiai iš kompiuterio arba spauskite pridėti nuotrauką/as
Nuorodos į audiovizualinę informaciją
Autorius