Šiemet sausio–spalio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 3,3 proc. lyginant su pernai analogišku laikotarpiu.
Šiemet sausio–spalio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 3,3 proc. lyginant su pernai analogišku laikotarpiu.
Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė.
Per pirmus dešimt šių metų mėnesius reklamos apimtys augo radijo, interneto, kino ir TV kanaluose, rašoma pranešime spaudai.
„Labiausiai šiemet augo greitųjų kreditų kategorija – 91 proc., lojalumo kortelių – 60 proc. ir loterijų – 58 proc. Tuo metu mobiliojo ryšio operatoriai, lengvųjų automobilių ir mobiliojo interneto reklamos biudžetai mažėjo. Labiausiai, iki 345 proc., reklamos biudžetą padidino „JYSK“ prekės ženklas. Taip pat augo gross biudžetai prekės ženklų „Vivus.lt“ – 176 proc. ir „SmsCredit.lt“ – 134 proc.“, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Šių metų sausio–spalio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 3,4 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalų RTR Planeta ir REN TV, kurie pradėti matuoti nuo 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laikas smuktelėjo 0,6 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 1 mln. 127 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 10,2 proc. Laikraščiuose reklamos ploto krito 12,8 proc., žurnaluose – 4,7 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 10 mln. 647 tūkst., žurnaluose – 5 mln. 384 tūkst. kv. cm. reklamos.
Radijo stotys per 2013 metų sausį–spalį transliavo 5 milijonus 626 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 36,1 proc. reklamos daugiau negu per 2012-ųjų dešimt mėnesių. Didesnį radijo apimčių augimą lėmė 2013 metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per 2013 ir 2012 metų sausį–spalį, radijo reklamos laikas išaugo 21,9 proc.