Japonijoje prasideda Tokijo auto šou, kuriame itin didelis dėmesys skirtas ekologiškiems automobiliams. Pirmiesiems parodoje buvo leista pasidairyti žurnalistams.
Japonijoje prasideda Tokijo auto šou, kuriame itin didelis dėmesys skirtas ekologiškiems automobiliams. Pirmiesiems parodoje buvo leista pasidairyti žurnalistams.
Nors Tokijo auto parodoje nepasirodė „General Motors“, „Ford“ ir dauguma Pietų Korėjos kompanijų, šios trečios pagal dydį pasaulio automobilių rinkos reikšmė yra itin didelė, ypač turint omenyje pačių japonų technologines inovacijas.
Pavyzdžiui, koncernas „Toyota“ parodė konceptualų keturvietį sedaną FCV. Tai vandeniliu varomas automobilis su kuro elementais. „Toyota“ tikisi juos pardavinėti jau nuo 2015 metų, nors dar toli gražu neaišku, kur ir kaip bus galima tokius automobilius pripilti degalų – vandenilio. Neatsilieka ir europiečiai, nors jiems dėl muitų ir mokesčių labai sunku prasibrauti į Japonijos rinką.
„Konceptualus automobilis „Blade Glider“ – tai žvilgsnis į „Nissan“ elektrinių automobilių programos potencialą. Neįprastas – absoliučiai“, – sako „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas. „Nissan“ taip pat kuria automobilius su kuro elementais, bet dabar daugiau dėmesio skiria modeliams su ličio akumuliatoriais, nors kol kas jų pardavimai gerokai atsilieka nuo prognozių.
Tačiau „Nissan“ ir kitos ekologiškus automobilius kuriančios ir gaminančios kompanijos mano, kad didžiausią įtaką pardavimas padarys nauji sugriežtinti oro taršos įstatymai. Nauji automobiliai privalės būti ekologiški. Pavyzdžiui elektriniai, kurie išvis neišskiria anglies dvideginio, arba vandeniliniai su kuro elementais, kurie išskiria tik vandens garus.