Verslas

2015.09.08 13:45

Išdrįso pripažinti, kad savo kailiu pajuto „Ikea” ir „H&M” atėjimą

DELFI.lt 2015.09.08 13:45

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ teigia, kad pajautė dviejų prekybos milžinų - „H&M“ ir „Ikea” – atėjimą į Lietuvos rinką. Tiesa, poveikį vadina „trumpalaikiu”.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ teigia, kad pajautė dviejų prekybos milžinų - „H&M“ ir „Ikea” – atėjimą į Lietuvos rinką. Tiesa, poveikį vadina „trumpalaikiu”.

„Ozas” skaičiuoja, kad prekybos centro nuomininkų apyvarta per sausį – rugsėjį augo 15 proc., o rugpjūtį srautus pakoregavęs „H&M” ir „Ikea” parduotuvių atidarymas.

„Trečias šių metų ketvirtis prasidėjo iš tiesų ženkliu vartojimo augimu – jo proveržis buvo jaučiamas visoje mažmeninės prekybos rinkoje. Visada kryptingai stiprindami mūsų prekybos centro pozicijas ir tam pasiruošę iš anksto, žinojome, jog „Ikea” ir „H&M” atidarymai turės tik trumpalaikės įtakos mūsų rezultatams. Prognozės pasitvirtino, o kai kurios mūsų centre veikiančios namų apyvokos prekių ir drabužių parduotuvės jau kitą mėnesį po didžiųjų rinkos naujienų fiksavo žymiai ūgtelėjusius pardavimus“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.

Statistikos departamento duomenimis, per pirmus 9 šių metų mėnesius mažmeninė prekyba augo 4,9 proc., lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai. Labiausiai augo prekyba naudotais daiktais (13,6 proc.) bei drabužiais ir avalyne (10,1 proc.), smuko – maistu, gėrimais ir tabaku specializuotose parduotuvėse (-8,6 proc.)

Primename, kad prekybos centras „Ikea“ buvo atidarytas rugpjūčio viduryje, o pirmoji „H&M” parduotuvė atidaryta sostinės „Akropolio” prekybos centre rugpjūčio 24 d. Planuojama, kad minėto mažmeninės prekybos tinklo parduotuvės atsidarys ir kitose šalies prekybos centruose.