Verslas

2019.02.26 16:24

Banko „Luminor“ skyrių Baltijos šalyse sumažės iki 35

LRT.lt2019.02.26 16:24

Pertvarkęs tinklą, „Luminor“ 2019 m. pabaigoje turės 35 klientų konsultavimo ir savitarnos centrus Baltijos šalyse. Daugiausia jų, 17, bus Lietuvoje, 10 – Latvijoje, 8 – Estijoje.  Šiuo metu Lietuvoje „Luminor“ turi 29 klientų konsultavimo centrus, rašoma banko pranešime.

Kaip teigiama pranešime, šiais metais „Luminor“ bankas pertvarkys klientų aptarnavimo tinklą ir įdiegs naują klientų konsultavimo koncepciją. Tai dalis banko strategijos ir anksčiau paskelbto plano keisti veiklos modelį.

„Daugėjant skaitmeninių paslaugų, keičiasi klientų konsultavimo centrų vaidmuo. Vis mažiau klientų renkasi fizinį apsilankymą banke, o mieliau naudojasi internetinės ir mobiliosios bankininkystės privalumais ir patogumais“, – sako Kerli Gabrilovica, „Luminor“ banko Mažmeninės bankininkystės vadovė.

Transformuojant tinklą bus peržiūrėtas klientų aptarnavimo centrų skaičius, bus atidaryti naujos koncepcijos klientų konsultavimo centrai, apjungti arba uždaryti netoliese esantys, atnaujintos savitarnos zonos ir bankomatų tinklas, bankas palaipsniui atsisakys grynųjų pinigų operacijų konsultavimo padaliniuose. Bus peržiūrimas konsultavimo bei aptarnavimo modelis, stiprinamas nuotolinis konsultavimas, vartotojams bus siūloma daugiau skaitmeninių paslaugų, kurios leis finansus tvarkyti nuotoliniu būdu. Taip pat bus plėtojamas vieningas „Luminor“ bankomatų tinklas Baltijos valstybėse. Pokyčiai bus įgyvendinami per visus 2019 metus.

„Aptarnavimo tinklo pokyčiai 2019-iais sudarys galimybę sustiprinti klientų konsultavimą labiausiai rūpimais klausimais bei tokiu būdu padidinti organizacijos efektyvumą bei klientų pasitenkinimą. Mes derinsime konsultavimo centrų, savitarnos taškų ir bankomatų lokacijas, kad vartotojai galėtų paprastai naudotis pageidaujamomis paslaugomis“, - pokyčius komentuoja Kerli Gabrilovica.

2018 m. 80 proc. „Luminor“ klientų Baltijos šalyse kasdienius finansinius reikalus tvarkė per skaitmeninius ir nuotolinius kanalus, šiais kanalais klientai atlieka 95 proc. bankinių operacijų.  50 proc. banko klientų užsisako mokėjimo korteles su pristatymu į namus, jiems nebereikia eiti į klientų aptarnavimo centrus. 70% banko klientų yra patenkinti tuo, kad gali bet kuriuo paros metu naudotis nuotolinėmis banko paslaugomis.

Paieškos rezultatai

20180218

Įkelk naujieną

Nuotraukos
Nuotraukos
Kelkite nuotraukas tiesiai iš kompiuterio arba spauskite pridėti nuotrauką/as
Nuorodos į audiovizualinę informaciją
Autorius