„iPhone“ pardavimai Kinijos rinkoje ketvirtą ketvirtį sumažėjo net 20 proc., palyginti su ketvirtu 2017-ųjų ketvirčiu, tuo metu vietos įmonės „Huawei“ išmaniųjų telefonų pardavimai šoktelėjo net 23 proc., rodo verslo tyrimų bendrovės IDC duomenys.
IDC yra pirmoji bendrovė, aiškiai pasakiusi, kad „Apple“ dalis antroje pagal dydį pasaulio ekonomikoje mažėja. „Apple“ generalinio direktoriaus Timo Cooko teigimu, būtent nuosmukis Kinijoje padarė įtakos įmonės pardavimų prognozių mažėjimui.
IDC tyrimo duomenys parodė, kad „iPhone“ pardavimai ketvirtą ketvirtį Kinijoje smuko 19,9 proc., o „Huawei“ – paaugo 23,3 proc. Palyginti su paskutiniais 2017-ųjų mėnesiais, „Apple“ rinkos dalis Kinijoje smuko nuo 12,9 iki 11,5 proc.
„Be reguliarių smulkių atnaujinimų ir nedidelių dizaino pokyčių, nebuvo jokių inovacijų, kurios paskatintų vartotojus keisti telefonus į naujesnius, juolab kad naujųjų telefonų kainos yra smarkiai išaugusios“, - teigiama tyrimo išvadose.
„Prie „Apple“ nuosmukio Kinijoje prisidėjo ir sudėtingas makroekonominis klimatas šalyje bei vietos prekinių ženklų inovatyvūs produktai“, – priduriama IDC tyrime.