Nuo šių metų pradžios prekybos tinklo „IKI“ prekės ženklą „Cento“ pakeitė „Clever“, sakoma pranešime spaudai.
„Analizuodami pirkėjų įpročius matome, kad jie noriai renkasi privačių prekių ženklų gaminus, juos išbando ir tampa lojalūs. Stiprėjantį privačių prekės ženklų potencialą patvirtina ir kasmet augantys šios kategorijos gaminių pardavimai, kuriems įtakos turi ne tik mažesnė kaina, bet ir siūlomų produktų kokybė ir įvairovė.
Pastarieji du kriterijai šių dienų pirkėjui yra ypač svarbūs, todėl naujo privataus prekės ženklo atėjimas į Lietuvos rinką leis ir toliau išlaikyti senąsias „Cento“ vertybes – žemą kainą už gerą kokybę, o pirkėjams pasiūlyti dar platesnį inovatyviu pakuočių dizainu išsiskiriančių gaminių asortimentą“, – sako prekybos tinklo IKI komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.
Šiuo metu IKI parduotuvėse visoje Lietuvoje galima rasti apie 100 skirtingų „Clever“ prekių – nuo šviežio maisto ir bakalėjos, šaldytų produktų, nealkoholinių gėrimų iki gyvūnų ir ne maisto prekių iš Lietuvos ir užsienio tiekėjų. O jų asortimentas per artimiausią pusmetį toliau plėsis.
Prekės ženklu „Clever“ pažymėti švieži duonos, pieno, mėsos, žuvies gaminiai – lietuviški. Likusi didžioji dalis produktų yra pagaminama Austrijoje ir Vokietijoje, makaronai, saulėje džiovinti pomidorai atkeliauja iš Italijos, sultys – iš Vengrijos ir t.t.
„Džiaugiamės, kad „Clever“ produktų tiekimo grandinėje ypatingą vietą užima ir Lietuvos gamintojai, kurių pagaminta šviežia produkcija yra ypač mėgstama pirkėjų bei atitinka vieno iš didžiausių Europos mažmenininkų – REWE įmonių grupės – keliamus kokybės reikalavimus“, – sako B. Čaikauskaitė.
„Clever“ tapo jau dešimtuoju privačiu prekybos tinklo IKI naudojamu prekių ženklu. Šių metų pradžioje greta pirkėjų jau pamėgtų prekių ženklų, tokių kaip „IKI“, „Pagaminta IKI“, „IKI Ūkis“, „IKI Gourmet“ ir kitų, atsirado dar du privatūs prekių ženklai: vaisių ir daržovių kategorijoje – „Bon via“, energinių gėrimų kategorijoje – „Maximal G“.