Verslas

2019.02.07 08:37

„Revolut“ samdo 70 naujų darbuotojų ir pristato klientų aptarnavimą lietuvių kalba

ELTA 2019.02.07 08:37

Finansinių technologijų įmonė „Revolut” paskelbė Vilniuje kuriantys 70 naujų darbų vietų. Taip pat skelbiama naujovė ir klientų aptarnavimo srityje – jau netrukus specialistai programėlėje pagalbą teiks ir lietuviškai. 

Kaip praneša įmonė, tarp samdomų darbuotojų – vadovaujamos banko pareigybių pozicijos, taip pat - klientų aptarnavimo ir atitikties agentai bei programuotojų komanda išoriniam ir vidiniam programavimui. 

„Lietuvių indėlis mūsų įmonėje buvo ypač svarbus nuo pat pirmųjų „Revolut” dienų. Be to, Lietuvos universitetai ruošia ypač aukštos kvalifikacijos technologijų sektoriaus darbuotojus, kurie mums šio spartaus augimo etape yra būtini”, - pranešime cituojamas „Revolut“ įkūrėjas ir vadovas Nikas Storonskis. 

Pasak „Revolut” vadovo, nauji klientų aptarnavimo specialistai su Lietuvos vartotojais netrukus pradės bendrauti ir pagalbą programėlėje teikti lietuvių kalba, nes tai buvo vienas iš dažniausių vartotojų prašymų šalyje. Iki šiol pagalba programėlėje buvo teikiama anglų ir lenkų kalbomis. 

„Vien Vilniaus mieste 20 proc. vyresnių kaip 18 metų gyventojų naudojasi mūsų paslaugomis, ir mes aiškiai matome, kad dabar Lietuvoje jau pasiekėme tašką, kai reikalingas gilesnis vertikalus augimas - būtent vietos rinkai būdingų paslaugų kūrimas”, – sako N. Storonskis. 

Įmonė skaičiuoja turinti 4 mln. klientų visame pasaulyje, Lietuvoje – daugiau nei 170 tūkst. vartotojų.

ELTA primena, kad Jungtinės Karalystės startuolis „Revolut“ Lietuvoje gavo specializuoto banko licenciją ir planuoja teikti indėlių bei paskolų paslaugas.

Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas Stasys Jakeliūnas kreipėsi į valstybės tarnybas dėl galimų „Revolut“ ryšių su Rusija. Lietuvos banko valdybos narys Marius Jurgilas teigė, kad S. Jakeliūno minima informacija buvo žinoma, potencialus investuotojas ilgai vertintas kompetentingų institucijų ir įvertintas kaip patikimas.