Verslas

2019.01.30 14:30

„Amber Food“ žada skųsti Konkurencijos tarybos skirtą tūkstantinę baudą

LRT.lt, ELTA 2019.01.30 14:30

Maitinimo tinklų „Charlie pizza“ ir „La Crepe“ skleistos reklamos, kuriose skelbta apie picoms taikomas iki 66 proc. ir iki 50 proc. nuolaidų akcijas, klaidino vartotojus, nes sudarė sumažintų kainų regimybę, antradienį sprendimą paskelbė Konkurencijos taryba.

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba maitinimo tinklus valdančiai bendrovei „Amber Food“ iš viso skyrė baudų už 13 488 eurus.

Savo ruožtu įmonė teigia, kad klaidinti atstovų įmonė nesiekė, o Konkurencijos tarybai pateikti visi argumentai, o šis sprendimas bus skundžiamas teisme.

„Bendrovė „Amber Food“ savo kainodara ir reklaminėmis akcijomis niekuomet nesiekė klaidinti savo vartotojų – esame orientuoti ne į trumpalaikę, o ilgalaikę komercinę sėkmę, todėl vartotojų interesai ir pasitenkinimas mūsų paslaugomis yra kertinis bendrovės veiklos principas. Konkurencijos tarybai esame pateikę visus argumentus, pagrindžiančius, jog minimos akcijos neklaidina vartotojų, tad šis sprendimas mums nesuprantamas, artimiausiu metu skųsime jį Vilniaus apygardos administraciniam teismui“, – skelbiama įmonės pranešime žiniasklaidai.

Anot įmonės, tokios ilgiau nei 6 mėnesius trunkančios nuolaidų akcijos viešojo maitinimo sektoriuje iki šiol buvo visiškai įprasta praktika. Atsižvelgiant į kaštus, skiriamus tokio pobūdžio nuolaidos reklamavimui, ir į informacijos apie nuolaidą sklaidą, restoranams kaip „Charlie pizza“ skleisti tokio pobūdžio reklamą trumpiau nei 6 mėnesius būtų paprasčiausiais nuostolinga.

„Tokio pobūdžio nuolaidos, atsižvelgiant į vartotojų pasiekiamumą, tampa efektyvios tik praėjus 3–4 mėnesiams nuo reklamos paskelbimo – vartotojai apie tokias nuolaidas paprastai sužino tik apsilankę restorane“, – teigiama pranešime žiniasklaidai.

Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.