Verslas

2018.12.31 15:28

Dėl klientų antplūdžio paskutinę metų dieną sutriko „Mano Gilė“ veikla

DELFI.lt, LRT.lt 2018.12.31 15:28

Pirmadienį kai kuriems vartotojams nepavyko prisijungti prie internetinės savitarnos svetainės „Mano Gilė“, kurioje galima deklaruoti rodiklius už suvartotą elektrą ir dujas.

„Paskutinę metų dieną savitarnos svetainę manogile.lt užplūdo rekordinis klientų skaičius. Nors buvome tam pasiruošę ir išplėtėme svetainės technines galimybes, laikinų sutrikimų neišvengėme.

Šiuo metu mūsų specialistai dirba, kad kuo greičiau pašalintų sutrikimus. Atsiprašome savo klientų už patirtus nepatogumus“, – DELFI sakė „Lietuvos energijos“ komunikacijos projektų vadovas Artūras Ketlerius.

Pirmadienį popiet manogile.lt svetainė jau veikė. Apie 15 val. „Lietuvos energija“ išplatinto komentarą.

„Norime pranešti, kad pašalinti sutrikimai savitarnos svetainėje manogile.lt. Siekdami stabilizuoti svetainės darbą, padidinome jos techninius pajėgumus, todėl tolimesnių sutrikimų dėl rekordinio klientų antplūdžio neturėtų kilti.  Svetainės veikla sutriko vidurdienį – dėl išaugusio lankytojų skaičiaus kai kuriems vartotojams nepavykdavo prisijungti prie svetainės, jos veikla buvo nestabili. Mūsų specialistai ruošėsi didesniam klientų antplūdžiui, tačiau nesklandumų išvengti nepavyko dėl visus lūkesčius viršijusio rekordinio vartotojų srauto. Dar kartą atsiprašome savo klientų dėl patirtų nepatogumų“, – sakė komunikacijos projektų vadovas A. Ketlerius.

Kaip skelbta anksčiau, gruodžio 31-oji yra paskutinė diena, kai buitiniai vartotojai gali deklaruoti rodiklius už gruodį suvartotą elektrą ir dujas, jei nenori nuo Naujųjų pasikeitus tarifams mokėti daugiau.