Verslas

2018.09.24 09:38

Primena, kaip elgtis įsigijus nekokybišką prekę

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2018.09.24 09:38

Advokatė Erika Jurgutytė LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ primena, kad vartotojas, įsigijęs nekokybišką prekę, gali kreiptis raštu į gamintoją per 2 metus. Pirkėjas, įrodęs, kad prekė nekokybiška, turėti tikėtis alternatyvios prekės – kad ją pakeistų kokybiška prekę, arba ištaisytų trūkumus, arba grąžintų pinigus, arba sumažintų kainą prekei.

„Pats vartotojas, ne pardavėjas, turi pasirinkti, kokią alternatyvą jis pasirinks“, – pabrėžia advokatė.

Reikia nepamiršti, kad teikiant prašymus dėl nekokybiškos prekės, reikia turėti prekės pirkimą liudijančius dokumentus – kvitą arba banko išrašą.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad dėl nekokybiškos prekės galima kreiptis per 2 metus. Šio termino nereikia painioti su 14 dienų perkės grąžinimo terminu, kai galima grąžinti tiesiog nepatikusią, ne to dydžio ar spalvos prekę.

Jei visgi kilo nesklandumų per 14 dienų grąžinant nenaudotą prekę, reikia raštu kreiptis į pardavėją. Jis turi atsakyti į užklausą per 14 dienų. Jei vartotojas atsakymo nesulaukia, jam patariama kreiptis į Vartotojų teisių tarnybą su savo prašymu. Prašymo nagrinėjamas yra nemokamas.

Tos pačios taisyklės ir terminai galioja ir perkantiems internetu.

Išsamiau apie prekių grąžinimą – įraše.

Populiariausi