Klaipėdos jūrų krovinių kompanija KLASCO žada padidintos rizikos krovinius iškelti į pietinę uosto dalį. Tai įmonės vadovas Vytautas Kaunas patvirtino pristatydamas priemonių planą, kaip mažinti poveikį aplinkos oro kokybei.
KLASCO vadovas V. Kaunas tikina, kad žadama įsigyti papildomos technikos, specialia plėvele dengti krovinius, plėsti sandėliavimo plotus, mažinti rietuvių aukštį.
„Mūsų specialistai seka momentinį teritorijos užterštumą. Identifikuojame, ieškome galimo taršos šaltinio ir tai eliminuojame. <...> Taip pat įsigysime porą patrankų, naudosime plėvelę – krovinys uždengiamas, kad nedulkėtų. Taip pat yra sandėliavimo vietų išplėtimas. <...>
Ilgalaikė programa – naujas krantines pastatant pietinėje uosto dalyje, tokius padidintos rizikos krovinius, kurie susiję su dulkėtumu, numatoma perkelti į pietinę dalį“, – LRT RADIJUI sako V. Kaunas.
Situacija susirūpinta po gyventojų skundų dėl oro taršos, bendrovei kraunant geležies rūdą. Klaipėdos apylinkės prokuratūra dėl to yra pradėjusi ikiteisminį tyrimą.