Verslas

2018.08.03 17:25

P. Poderskis apie „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminę kampaniją: ji nebus atidedama

ELTA, BNS2018.08.03 17:25

Vyriausybės kancleriui kreipusis į Vilniaus merą dėl reklamos, kurioje Vilnius pristatomas kaip Europos G taškas, miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis sako, kad reklama yra socialiai atsakinga ir jos stabdyti neketinama.

Penktadienį viešojoje erdvėje pasklido vyriausybės kanclerio Algirdo Stončaičio Remigijui Šimašiui skirtas raštas, kuriame teigiama, kad reklamos startas rugpjūčio 8 dieną (Tarptautinę orgazmo dieną) jai suteikia nepageidaujamą atspalvį. Anot A. Stončaičio, popiežiaus vizito metu „Vilniaus miestas save pristatys kaip Gailestingumo miestą“, todėl jos tinkamumas turėtų būti apsvarstytas.

„Manau, čia labai subjektyvus ir labiau apie asmenį pasakantis nei apie pačią reklamą vertinimas. Informaciją, kurią jie pateikė savo rašte, mes išklausėme, manome, kad reklama yra socialiai atsakinga ir kviečia kurti geresnį pasaulį, tai mes neplanuojame atidėti šios reklamos.

Ji yra pati geriausia Vilniaus miesto savivaldybės kampanija tarptautinei rinkai ir gerokai lenkia bet kokį produktą, kuris buvo pagamintas nacionalinių agentūrų“, – penktadienį žurnalistams sakė P. Poderskis.

Penktadienį buvo paskelbta, kad „Vilnius – Europos G taškas“ reklamos kampanija oficialiai startuoja užsienyje. Joje Vilnius pristatomas kaip „vieta, kurią sunku rasti, tačiau kai randi – tai nuostabu“.

Arkivyskupas G. Grušas: reklama užsienyje stiprina sekso turizmo miesto įvaizdį

Lietuvos Katalikų bažnyčia kritikuoja sostinės reklaminę kampaniją – anot Vilniaus arkivyskupo Gintaro Grušo, reklama stiprina Vilniaus, kaip sekso turizmo miesto įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą.

„Popiežiaus vizitas šios Vilniaus reklaminės kampanijos kontekste nėra esminis dalykas. Svarbiausia, ką mes patys apie save galvojame ir ar tikrai norime reklamuotis tokiu būdu, kuris galimai sustiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą“, – BNS arkivyskupijos kurijos perduotame komentare teigia G. Grušas.

G. Grušas, BNS nuotr.

Pasak jo, Bažnyčia su valstybe aktyviai veikia Šv. Mortos grupėje, kovodama su moderniomis prekybos žmonėmis formomis, o viena iš šio skaudaus reiškinio priežasčių yra moters sudaiktinimas.

„Apmaudu, kad reklamos kūrėjai ir užsakovai nepagalvoja apie tuos, kuriems ši reklama bus skaudi – tai nuo prekybos žmonėmis nukentėjusios moterys ir jų artimieji ne tik Lietuvoje, bet ir Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje ir kitur, kur ši reklama bus rodoma“, – pabrėžė Lietuvos Katalikų bažnyčios vadovas.

Anot jo, nors reklamos specialistai mėgsta sakyti, kad „seksas parduoda“ liūdna tikrovė yra ta, kad jis taip pat yra perkamas.

„Ši moters seksualumą išnaudojanti kampanija Vilnių parduoda pigiausiu būdu ir lieka neatsakytas klausimas, kokia dalis vilniečių norėtų tapatintis su tokiu miesto įvaizdžiu. Pakviesti turistus yra svarbu, bet dar svarbiau patiems sau atsakyti, kas mes esame, kokios vertybės yra mūsų pamatas ir kuo mes iš tiesų unikalūs ir vertingi pasaulyje“, – sakė G. Grušas.