Logotipas yra labai svarbus – jis neretai lemia tai, ar mes pasirinksime prekę ar ne. Taip LRT TELEVIZIJAI kalba LRT verslo žurnalistė Jurgita Čeponytė. Kaip teigia žurnalistė, pinigai, skirti prekės ženklo pakeitimui, neretai gali sugrįžti atgal į kompanijos sąskaitą pelno pavidalu: „Nustatyta, kad jei logotipe yra kažkoks simbolis ir pavadinimas, žmonės jį įsimena lengviau nei tiesiog pavadinimą.“
Jei naudojamas tik simbolis, neretai žmonės jį pasirenka kaip saviraiškos priemonę, su kuria gali tapatintis, sako verslo žurnalistė: „Jei logotipas turi gylį, jis vertinamas kaip ilgaamžiškesnis. Jeigu plokščias, tuomet jis gali būti geriau įsimenamas.“
Pasak J. Čeponytės, įmonės savo prekės ženklą keičia dėl įvairių priežasčių: „Pavyzdžiui, gali būti, kad logotipas sukurtas prieš 40 metų, visi jį pažįsta ir yra pamėgę, bet kompanija tikrai supranta, kad jis jau yra senas ir nusprendžia jį keisti. O galbūt jie siekia pritraukti naują auditoriją (...) arba nori pakeisti savo strategiją.“
Kaip teigia LRT žurnalistė, neretai prekės ženklą pakeitus, apsigalvojama – nusprendžiama grįžti prie ankstesniojo – pavyzdžiui, kompanija „Gap“, pakeitusi savo logotipą, prie senojo grįžo po šešių dienų.
Kaip vieną sėkmingiausių prekės ženklo pakeitimų ekspertai vertina kompanijos „A&T“ logotipo pakeitimą, sako J. Čeponytė: „Jie tiesiog perkėlė logotipą į dabartinius laikus, padarė jį šiuolaikiškesnį. Specialistai sako, kad tai yra viskas, ko reikia.“
Plačiau apie prekės ženklo įtaką įmonės sėkmei – laidos įraše.