Naujienų srautas

Verslas2018.07.26 08:13

Tyrimas: prekes ar paslaugas esame labiau linkę peikti nei rekomenduoti

Vartotojai, dalydamiesi savo patirtimi apie prekes arba paslaugas, labiau linkę peikti nei rekomenduoti. Tyrėjų teigimu, apie neigiamą patirtį žmonės vis dažniau praneša socialiniuose tinkluose.

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė pastebi, kad lietuviai labiau linkę palikti viešą atsiliepimą tuomet, kai patirtis yra neigiama, o daugiausia komentarų sulaukiama apie restoranus ir prekybos tinklus.

Pašnekovė teigia, kad vartotojai aktyvūs įvairiose platformose, tačiau dažniausiai renkasi „Facebook“
 arba kelionių ir restoranų apžvalgų svetainę „TripAdvisor“.

Naujausi amerikiečių mokslininkų tyrimai rodo, kad žmonės apie savo, kaip kliento, patirtį su tam tikra įmone dažniausiai asmeniškai papasakoja draugams ar šeimai.

Vis dėlto pastebima tendencija įmonės puslapį įvertinti socialiniuose tinkluose arba išsiųsti komentarą tiesiogine žinute. Mažiau nei trečdalis vartotojų neigiamą patirtį pasilieka sau.

LRT yra žiniasklaidos priemonė, sertifikuota pagal tarptautinę Žurnalistikos patikimumo iniciatyvos programą

Naujausi, Skaitomiausi