Verslas

2018.07.05 11:35

Daugėja patriotiškumą skatinančių socialinių reklamų

Rinkos tyrimų duomenimis, šiemet žiniasklaidoje itin daugėjo patriotiškumą skatinančios socialinės reklamos. Pasak specialistų, nekomercinės reklamos apimtys augo ir iki šiol, tačiau anksčiau ji buvo orientuota į kitas sritis.

Minint valstybės šimtmetį žiniasklaidoje daugėjo reklamos, skatinančios patriotiškumą – raginančios kelti vėliavą, giedoti himną, suburti keturių milijonų Lietuvą, dalyvauti šventiniuose renginiuose.

Rinkos tyrimų bendrovės „TNS-Kantar“ duomenimis, socialinės reklamos apimtys pastaruosius 5 metus žiniasklaidoje apskritai auga.

Tačiau anksčiau daugiausiai dėmesio skirta saugiam eismui keliuose – buvo raginama nepamiršti prisisegti saugos diržus, nevairuoti išgėrus.

Pastebima, kad keičiasi daugiausia pajamų iš reklamos gaunančios žiniasklaidos priemonės. Ilgai pirmavusią televiziją prieš kurį laiką pralenkė interneto portalai.