Verslas

2018.04.23 15:51

„Swedbank“ ne visus tinkamai informavo apie kredito kortelių sąlygas

Kredito kortelę turintys „Swedbank“ klientai gali kreiptis į banką, jeigu nuo 2016-ųjų didėjo jų kortelės kredito limitas ir palūkanų norma, o jie mano, kad apie tai buvo informuoti netinkamai.

Bankas įvertins, kaip buvo pranešta apie palūkanų kėlimą, ir, jeigu žmogus patyrė nuostolių, priims sprendimą, ar jas kompensuoti.

2016–2017 m. pakeista beveik 14 tūkst. „Swedbank“ kredito kortelės sutarčių, iš jų beveik 3 tūkst. atvejų, kai, padidinus kredito limitą, padidinta ir palūkanų norma.

Lietuvos bankui apklausus dalį „Swedbank“ klientų, paaiškėjo, kad, pasirašydami sutartį, ne visi jie žinojo, jog palūkanos didės. Pagal įstatymą, vartojimo kredito davėjas tinkamai viską išaiškinti klientui privalo iki sutarties sudarymo.