Verslas

2018.04.13 11:12

Sutriko „Swedbank“ el. bankininkystės veikla

Penktadienio rytą sutriko „Swedbank“ interneto bankininkystės sistema.

Vartotojai praneša negalintys prisijungti prie banko mobiliąja programėle.

Nuėjus į banko interneto svetainę, matomas įspėjimas: „Šiuo metu galimi trikdžiai jungiantis prie interneto banko, dedame pastangas kuo greičiau pašalinti nesklandumus. Atsiprašome klientų už galimus nepatogumus.“

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius teigė, kad banko veikla sutriko šį rytą.

„Šiuo metu jungiantis prie interneto banko gali kilti trikdžių. Tai nereiškia, kad jie kyla visiems klientams. Kai kuriems prisijungti pavyksta, tačiau viskas vykta lėčiau. Kai kam nepavyksta“, – sako jis.

Taip pat vartotojams gali nepavykti prisijungti prie mobiliosios „Swedbank“ programėlės. S. Abraškevičiaus teigimu, kitos paslaugos funkcionuoja įprastai, bankomatų veikla nėra sutrikusi.

„Šiuo metu aiškinamės priežastis, jos yra techninio pobūdžio, ir dedame visas pastangas, kad kuo greičiau pašalintume kliūtis“, – teigė jis.