Verslas

2018.04.05 10:12

Lietuvos bankas: vartotojai daugiausia skundėsi dėl draudimo paslaugų

Nepavykus susitarti su draudikais, bankais ar kitais finansų rinkos dalyviais, vartotojai į Lietuvos banką pernai kreipėsi dažniau, taip pat daugėja vartotojams palankių sprendimų.

Pernai centrinis bankas išnagrinėjo daugiau nei 500 vartotojų ir finansų institucijų ginčų – t. y. 6 proc. daugiau nei 2016 metais. Daugiau nei du trečdaliai nesutarimų buvo draudimo srityje, ginčai su bankais sudarė penktadalį.

Anot Lietuvos banko atstovų, draudime dažniausiai nesutarimų kildavo dėl privalomojo transporto priemonių civilinės atsakomybės draudimo bei dėl žalos atlyginimo dydžio. Nemažai ginčų taip pat kildavo dėl turto ir KASKO draudimo. Tačiau pernai mažėjo ginčų su bankais, ypač dėl būsto kredito sutarčių.

Dabar daugiausia nusiskundimų gaunama dėl mokėjimo paslaugų, konkrečiai – įkainių taikymo pagrįstumo.