Verslas

2017.12.12 13:58

„Luminor“ e.bankininkystė sutriko: klientai antrą parą negali atlikti mokėjimų

15min.lt2017.12.12 13:58

Banko „Luminor“ internetinės bankininkystės sistema sutriko – klientai skundžiasi antrą parą negalintys atlikti pavedimų ir pasinaudoti turimais pinigais. Informacijos apie sutrikimus banko konsultantai neteikia, žada informuoti, kai jie bus panaikinti.

„Antrą parą neatlieka pavedimų, neįspėja klientų ir visi pavedimai pakibę ore. Kaip konsultantai sako – sprendimo nėra gal net dar parai. Tiesiog pasiutimas, kai visi šeimos pinigai po eilinio pervedimo yra iš „Nordea“ į DNB – šiai dienai „Luminor“ – pakibo ore! Ir nors tu ką“, – piktinosi 15min pranešusi skaitytoja Marija.

Ji pateikia banko atstovų atsakymą socialiniame tinkle „Facebook“ – patvirtinama, kad sutrikimas yra, žadama informuoti jį pašalinus.

15min atsiliepusi banko konsultantė patvirtino, kad dėl sutrikimų kreipiasi buvusio DNB banko klientai, daugiau detalių ji nepateikė.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt