Verslas

2021.12.02 12:28

Vilnietis stebisi telekomunikacijų bendrovės dovanomis: gavo planšetę, vėliau sužinojo, kad turės mokėti

Gabrielė Sagaitytė, LRT.lt2021.12.02 12:28

Iš žinomos telekomunikacijų bendrovės gavęs dovanų planšetinį kompiuterį vilnietis tik vėliau sužinojo, kad už ją teks mokėti. Kaip paaiškėjo, jam pritaikytas papildomas mokestis už internetą ir pačią planšetę, jos vertė – 200 Eur. Vaikinas kelia klausimą, kiek žmonių galėjo susidurti su panašia situacija.

Tuo metu pati „Bitė Lietuva“ akcentuoja, kad bendra paslaugos ir įrangos kaina tokiu atveju paprastai nurodoma du kartus, todėl žmogus turi teisę tiek pats įsigilinti į jam siūlomas sąlygas, tiek pasiūlymo atsisakyti.

Apie mokesčius tvirtina iš pradžių nežinojęs

Kaip savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė vilnietis Lukas Gecevičius, prieš kelias savaites jam buvo paskambinta ir pranešta, kad šis laimėjo planšetę, kurią gaus nemokamai.

Vaikinas dovaną priėmė, tačiau neišpakavo, o ir tik vėliau sužinojo, kad už ją teks mokėti.

„Už planšetės priėmimą tarpduryje turėjau pasirašyti popierius. Deja, dėl to man yra pritaikytos papildomos paslaugos – mėnesinis mokestis už internetą ir mėnesinis mokestis už planšetę, kaina 200 Eur. Čia gal tam, kad nesimatytų didelio skirtumo nuo praeitų mėnesių sąskaitų? Protinga!“ – rašo Lukas.

Apie papildomus mokesčius jis pasakoja sužinojęs tik iš sumokėtų sąskaitų išrašų.

„Siurprizas nemalonus – jaučiuosi apgautas. Ar viena didžiausių telekominukacijų kompanijų drįstų sugalvoti tokias dovanėles savo klientams?“ – klausia vaikinas.

Telekomunikacijų bendrovės salone Vilniuje jam buvo nurodyta kreiptis įmonės el. paštu ir paprašyti skambučių įrašų tarp jo ir personalo.

„Būtent to ir prašau. Darbuotoja minėjo, kad panašių suklaidinimų telefonu būta ir anksčiau. Ir dar išgirdau tai – pasirodo aš galimai neatsitiktinai buvau pasirinktas – mano kontraktas buvo labiau palankus man, užtat komandai reikėjo sugalvoti, kaip šias svarstykles atstatyti kompanijos naudai. Ir jums pavyko!

Beje, kai ieškosite mano pageidaujamos informacijos dėl mūsų komunikacijos, svarbu, kad tai būtų pokalbio įrašas, o ne išklotinė, kadangi su manimi buvo kalbėta maksimaliai greitai, sunkiai galėjau įsiterpti atsakyti, pokalbio metu jaučiau keistą spaudimą. Regis mano gerietiškas mandagumas šį kartą visai man nepadėjo, o čia dar, matai, laimėta tokioje loterijoje!“ – toliau dėsto Lukas.

Kad ir kaip būtų, vaikinas viliasi, kad šią susidariusią situacija pavyks ištaisyti be papildomų sąlygų.

„Nė karto nepanaudotą varganą 200 Eur planšetę grąžinsiu – stalą paremti turiu kuo. Kitu atveju, planuoju kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Ir vieną jautresnį pabaigai – išduokit paslaptį, kiek babyčių ir diedukų laimėjo „Lenovo“ planšetinį rugsėjo mėnesį visiškai nemokamai?“ – rašo jis.

Bendrovė apgailestauja, jei pasiūlytos sąlygos neatitiko lūkesčių

„Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovo Jauniaus Špakausko teigimu, Lietuvoje galiojantys įstatymai draudžia viešai komentuoti konkrečių klientų atvejus.

Tačiau su savo klientais bendrovė bendrauja ir iškilusius nesklandumus sprendžia tiesiogiai, pabrėžia jis. „Taip pat elgiamės ir šio kliento atveju“, – priduria J. Špakauskas.

„Specialiai atrinktiems bei tam tikrus kriterijus atitinkantiems klientams pristatome jiems priklausančios nuolaidos už interneto paslaugas ir įrangą sąlygas, taip pat papildomas vertes. Bendra paslaugos ir įrangos kaina tokių pokalbių metu paprastai nurodoma du kartus. Nepaisant to, žmogus vis tiek turi teisę tiek pats įsigilinti į jam siūlomas sąlygas, tiek kilus abejonių – pasiūlymo atsisakyti.

Labai apgailestauju, jei klientui pasiūlytos paslaugos neatitiko jo lūkesčių ar vartojimo poreikių, o bandant paslaugos atsisakyti viename aptarnavimo etapų procesas nesuveikė taip sklandžiai, kaip turėtų. Bet kokiu atveju į visus klientų nusiskundimus reaguojame tiesiogiai. Visais atvejais stengiamės ieškoti kompromiso su savo klientais, tad net 96 proc. jų skundų išsprendžiame jau pirmojo kontakto metu“, – komentuoja J. Špakauskas.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt