Verslas

2021.10.25 19:56

Gautas laiškas iš „Igničio“ vyrą pribloškė: nepateikę tikslios sąskaitos, pareikalavo sumokėti 10 metų senumo skolą ir delspinigius

Gabrielė Sagaitytė, LRT.lt2021.10.25 19:56

Iš bendrovės „Ignitis“ gavęs laišką apie esą prieš 10 metų neapmokėtą sąskaitą, vilnietis Jonas sutriko. Vyrui ne tik nebuvo paaiškinta, už kokį objektą jis turi susimokėti, nebuvo pateikta tiksli sąskaita, bet ir buvo pranešta, kad neapmokėjus bus vykdomas išieškojimas. Po to, kai LRT.lt kreipėsi į bendrovę, ši atsiprašė kliento ir skolą panaikino.

Vilnietis Jonas (tikrasis vardas redakcijai žinomas) LRT.lt pasakojo iš bendrovės „Ignitis“ sulaukęs laiško, kuriame buvo nurodyta susimokėti esą prieš 10 metų nesumokėtą sąskaitą už elektrą.

„Pirmas laiškas buvo toks: „Jūs nesumokėjote, prašome tučtuojau sumokėti, jei nesumokėsite, bus perduota išieškojimui. Nei parašyta, už ką sumokėti, nei parašyta, koks objektas“, – tvirtino jis.

Vyras prašė paaiškinti, už ką jis yra įsiskolinęs. Jam buvo atsakyta, kad, kai buvo nutraukta jo įmonės sutartis su „Ignitis“, prieš sudarant analogišką sutartį su bendrove Energijos skirstymo operatorius (ESO), liko neapmokėta sąskaita.

Paprašius senos sąskaitos ir bendrovei nusiuntus apmokėtą sąskaitą ESO už tą patį objektą, Jonui buvo atsakyta, kad senos sąskaitos nebėra dėl klaidos sistemoje.

„Tada jie pradėjo sukti uodegą, aiškinti, jog tos sąskaitos nebeturi, nes sistemoje buvo klaida“, – pasakojo jis.

Tada jie pradėjo sukti uodegą, aiškinti, jog tos sąskaitos nebeturi, nes sistemoje buvo klaida.

Jonas

Galiausiai bendrovė nurodė sumokėti tik susidariusią skolą be delspinigių. Vyras pasakojo ryžęsis ją apmokėti, nes nenorėjo turėti problemų su antstoliais, tačiau ir toliau siekė savo.

„Prašiau man grąžinti visą sumą, nes jie neturi jokio pagrindo. Kai aš išsiunčiu šį pranešimą, iš „Igničio“ atėjo jau nebe atstovo laiškas, o automatinis atsakymas, kad jiems reikia 30 d. situacijai apsvarstyti“, – sakė jis.

Vyras teigė manantis, kad tokia situacija galėjo nutikti ne tik jam vienam: „Kai gauna laišką, kuriame yra apie 50 eurų skola, ir žino, kad nesusišnekės, žmogus spjauna ir apmoka.“

„Ižūlu dar ir tai, kad reikalauja beveik tiek pat delspinigių, kiek pati sąskaita. Ir labai panašu, kad nebegalėdami įrodyti bando reikalą tempti ir gaišinti žmones, kol tie neapsikęs ir dėl tokių sumų spjaus į susirašinėjimą, apmokės ir tuo pabaigs“, – sako jis.

Skolą panaikino

Po pokalbio su Jonu LRT.lt kreipėsi į bendrovę „Ignitis“. Jos atstovas Lukas Zadarackas sakė, kad bendrovė atsiprašo dėl šios situacijos.

„Ją lėmė tam tikri sistemos funkcionalumai. Dėl šios priežasties už bendrosioms namo reikmėms 2012 m. liepą sunaudotą elektros energiją sąskaita buvo apskaičiuota tik šių metų rugpjūčio pabaigoje. Kadangi sąskaita pavėluotai buvo pateikta dėl mūsų kaltės, klientui tiek šią sąskaitą, tiek su ja priskaičiuotus delspinigius jau panaikinome. Atliktas mokėjimas bus grąžintas į kliento sąskaitą“, – pažymėjo jis.

Atliktas mokėjimas bus grąžintas į kliento sąskaitą.

L. Zadarackas

Kaip nurodoma įmonės „Ignitis“ interneto svetainėje, mokėtiną sumą už elektrą galima sužinoti prisijungus prie savitarnos. Jei suma savitarnoje ar sąskaitoje pateikiama su minuso ženklu, tai reiškia, kad yra permoka, ji bus įtraukta į kitą sąskaitą. Mokėtiną sumą už suvartotą elektrą ar dujas galima pasitikslinti ir pasiskambinus telefonu 1802, užpildžius reikiamą formą ar atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo centrą.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt