Verslas

2021.10.13 16:48

Lietuvių startuolis „Billo“ pritraukė 2 mln. eurų investiciją

LRT.lt2021.10.13 16:48

Lietuvių Tado Deksnio ir Donato Smailio įkurtas startuolis „Billo“, padedantis JAV elektroninės prekybos verslams greitai ir paprastai sukurti video turinį savo produktams, paskutiniame investicijų pritraukimo raunde (angl. seed) pritraukė 2 mln. eurų investiciją, rašoma startuolio pranešime žiniasklaidai.

Pagrindiniai investuotojai šiame etape – Lietuvos rizikos kapitalo fondų valdytojos „Practica Capital“ ir „Open Circle Capital“. Į „Billo“ augimą taip pat investavo Mantas Mikuckas („Vinted“ vykdomasis direktorius), Andrius Baranauskas („Shopify“ produkto vystymo direktorius), Andrius ir Tomas Šlimai („Oberlo“ bendraįkūrėjai). Visa investicijų suma į šį startuolį siekia 3 mln. eurų.

Nurodoma, kad sukurta platforma „Billo“ – alternatyva tradiciniam verslo ir kūrybinių agentūrų bendradarbiavimo modeliui. „Billo“ leidžia verslams skelbti užduotis tūkstantinei video kūrėjų bendruomenei, kuri už „Billo.app“ programėlėje atliktas užduotis ir sukurtą autentišką turinį, gauna atlygį. „Billo“ video redaktoriai gali papildomai pridėti logotipą, dizaino elementus, titrus.

Skelbiama, kad „Billo“ pajamos šiais metais auga daugiau nei 10 kartų, o „Billo“ paslaugomis šiuo metu naudojasi per 7000 klientų.

Per pastaruosius metus „Billo“ komanda išaugo daugiau nei 3 kartus: nuo 15 darbuotojų 2020 m. rugsėjį iki 66 šiandien.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt