Verslas

2016.06.19 17:21

Už patirtus nemalonumus laukiant skrydžio galima gauti kompensacijas

Urtė Korsakovaitė, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt2016.06.19 17:21

Prasidėjus atostogų metui, daugėja skundų dėl atidėtų skrydžių. Europos vartotojų centro duomenimis, pernai gauta per 4000 skundų iš Europos vartotojų, kuriems kilo sunkumų gauti kompensaciją dėl atšauktų ar atidėtų skrydžių.

Atidėti lėktuvų skrydžiai – tai dažno keliautojo kasdienybė, tačiau ne visi žino, kokios kompensacijos jiems priklauso dėl kelionėse patirtų nemalonumų.

Europos Sąjungos oro keleivių teisių reglamentas užtikrina, kad susidūrę su problemomis keleiviai gali reikalauti, kad jiems atlygintų nuo 125 iki 600 eurų. Tačiau skrendant ne iš Europos Sąjungos ir vėluojant persėsti į Bendrijos vežėjo lėktuvą, kompensacija nepriklauso.

Jei skrydis atidedamas daugiau nei tris valandas, keleiviai gali gauti nemokamas maitinimo, ryšio, jei reikia – ir transporto bei apgyvendinimo paslaugas. Oro linijos įspėja, kad vartotojai patys turi kreiptis į kompaniją dėl piniginių kompensacijų.

„Visų pirma, vartotojas turi kreiptis į avialinijas, oro vežėją, išlaukti tam tikrą laikotarpį, jeigu negauna atsakymo. Tada jis gali kreiptis į Europos vartotojų centrą arba atitinkamai, jeigu tas atsakymas netenkina paties vartotojo. Vertinant statistiką, apie 60 procentų skundų yra tenkinama būtent vartotojų naudai“, teigė Europos vartotojų centro Lietuvoje direktorius Tomas Kybartas.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.