Verslas

2021.01.21 10:03

Lietuvių startuolis „Billo“, pritraukęs beveik 1 milijono eurų investiciją, spartina plėtrą į JAV rinką

LRT.lt2021.01.21 10:03

Lietuvių Tado Deksnio ir Donato Smailio įkurtas startuolis „Billo“, padedantis JAV el. komercijos verslams gauti videoreklamas savo produktams, per 2020 m. pritraukė daugiau nei 935 tūkst. eurų investicijų.

Kaip skelbiama startuolio pranešime, pavasarį pirmajame investicijų raunde (angl. pre-seed) įmonė gavo beveik 500 tūkst. eurų investiciją, vėliau, baigiantis 2020 m., iš rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“, „70Ventures“ ir SOSV buvo pritraukta dar 435 tūkst. eurų.

„Billo” sukurta platforma veikia kaip alternatyva tradiciniam verslo ir kūrybinių agentūrų bendradarbiavimo modeliui. „Billo“ leidžia verslams skelbti užduotis trijų tūkstančių vaizdo įrašų kūrėjų bendruomenei, kuri už autentiško turinio kūrimą – užduočių programėlėje „Billo.app“ atlikimą – gauna atlygį. Galutinis videoreklamos produktas verslams, kaip skelbia startuolis, kainuoja iki 10 kartų pigiau.

„Per 2020 m. antrąjį pusmetį „Billo” pajamos išaugo 10 kartų, kas mėnesį sulaukiame virš 400 naujų klientų, kuriems mūsų video kūrėjai jau sukūrė virš 7000 video reklamų. Esame tikri, kad tai – geriausias mūsų darbo įvertinimas“, – komentuoja Tadas Deksnys, vienas iš „Billo” įkūrėjų.

Pritrauktas investicijas „Billo“ planuoja naudoti platformos tobulinimui, papildomų funkcijų diegimui, naujų darbuotojų pritraukimui. Nors startuolio platforma skirta tik JAV rinkai, kol kas visi joje dirbantys darbuotojai – lietuviai.

Kaip rašoma pranešime, lapkritį prie „Billo“ prisijungė Arnoldas Rogoznyj, kuris tapo įmonės marketingo vadovu. A. Rogoznyj yra didžiausio technologijų ir inovacijų festivalio Baltijos šalyse „Login“ įkūrėjas ir ilgametis jo organizatorius. Taip pat patirtį A. Rogoznyj kaupė 10 metų dirbdamas vienoje didžiausių Lietuvoje žiniasklaidos planavimo agentūrų „Open agency“, iš jų 5 metus vadovavo agentūros skaitmeninės rinkodaros skyriui.

Populiariausi