Verslas

2016.02.24 09:37

Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai

BNS2016.02.24 09:37

Per pastaruosius dvejus metus nuosekliai didinti savo auditorijos dalį pavyko LRT bei BTV, kitų kanalų auditorijos dalys mažėjo. Uždraudus reklamą LRT, reklamos apimtis skaičiuojant sekundėmis komerciniuose kanaluose augo, rašo „Verslo žinios“.

Reklaminės GRP (auditorijos ir reklamos trukmės rodiklis) sekundės pernai augo 5 proc., o be LRT ir rusiškų kanalų grupės BMA – 14 proc. Pastarasis rodiklis, pasak žiniasklaidos planavimo įmonės „Inspired UM“ direktoriaus Vasario Oržekausko, labiau atspindi pajamų iš reklamos kiekį nei reklamos minutės.

„Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai – juose GRP sekundės augo 28 proc., o TV3 su savo mažaisiais kanalais augo 5 proc.“, – sakė V. Oržekauskas.

Paieškos rezultatai

20180218

Įkelk naujieną

Nuotraukos
Nuotraukos
Kelkite nuotraukas tiesiai iš kompiuterio arba spauskite pridėti nuotrauką/as
Nuorodos į audiovizualinę informaciją
Autorius