Verslas

2013.02.28 10:58

Įvykus avarinei situacijai, lietuviai skambina ne techninei pagalbai, o draugams

LRT.lt 2013.02.28 10:58

Apklausa aprodė, kad, lietuviai, kelyje patyrę avarines situacijas, dažniausiai kreipiasi į draugus, o techninę pagalbą įvardija kaip prabangą, skelbiama pranešime spaudai.

Apklausa aprodė, kad, lietuviai, kelyje patyrę avarines situacijas, dažniausiai kreipiasi į draugus, o techninę pagalbą įvardija kaip prabangą, skelbiama pranešime spaudai.

Keliuose tyko įvairių pavojų – be avarinių situacijų derėtų nepamiršti ir mašinos raktelių pametimo, degalų pasibaigimo ar vertėjo paslaugų, patekus į avariją užsienyje. Apklausa parodė, kad dauguma tautiečių tokiais atvejais kviečiasi draugus, o ne į techninę pagalbą.

Apklausoje dalyvavo 54 % vyrų ir 46 % moterų, kurių dauguma priklausė 18–25 ir 30–40 metų amžiaus kategorijoms. Kone pusė jų tikino, kad per savo vairavimo praktiką yra bent kartą užgesę pusiaukelėje dėl pasibaigusių degalų. O daugiau nei trečdalis respondentų nurodė bent kartą pametę arba mašinoje užtrenkę automobilio raktelius. Visgi didžiausia dalis, 74 % respondentų, teigiamai atsakė paklausti, ar yra patekę į avarinę situaciją.

„Netikėčiausia buvo tai, kad daugiau nei pusė apklaustųjų nurodė pagalbon pirmiausia kviečiantys draugus. Į klausimą, kodėl nepasitikima techninės pagalbos centrais, vyrauja vienas atsakymas – tai kainuoja ir tikrai ne pigiai, – komentavo techninę pagalbą teikiančios įmonės „Edrauda“ vadovė Rima Kazlauskaitė.