Europos Parlamentas patvirtino švelnesnius reikalavimus dyzelinių automobilių gamintojams. Strasbūre Aplinkos komiteto raginimas vetuoti sprendimą įteisinti beveik dvigubai didesnes dyzelinių automobilių taršos ribas nesulaukė europarlamentarų paramos.
Kad leistinos dyzelinių variklių azoto oksido išmetimų ribos nebūtų padidintos, pritrūko 60 europarlamentarų balsų. Dėl oro taršos grėsmių Europos institucijos buvo įteisinusios 80 mg/km azoto oksido išmetimo ribą dyzeliniams varikliams, tačiau pernai, kilus skandalui dėl automobilių gamintojų manipuliavimo taršos matavimo įranga, Europos Komisija nusprendė padidinti šią normą iki 168 mg/km. To esą reikėjo, nes nuo 2017 m. rugsėjo automobilių tarša bus matuojama ne laboratorijose, o realiomis kelio sąlygomis ir dėl to esą fiksuojama tarša bus didesnė.
Vetuoti siūlymą bandę žalieji teigia, kad automobilių pramonės interesai europarlamentarams rūpi labiau nei visuomenės sveikata.