Verslas

2015.12.30 09:45

Reklamos apimtys augo 5,3 proc.

BNS 2015.12.30 09:45

Per 11 šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pačiu metu, reklamos apimtys Lietuvoje ūgtelėjo 5,3 proc., rodo tyrimų bendrovės „TNS LT“ reklamos monitoringas.

„Verslo žinios“ rašo, kad televizijoje reklamos per 11 šių metų mėnesių transliuota 7 proc. daugiau. Spaudos reklamos apimtis krito 7,1 proc., iš jų laikraščiuose – 9,7 proc., o žurnaluose – 2,7 proc.

Beveik 8 proc. mažesnes reklamos išlaidas (be nuolaidų) tyrėjai skaičiuoja ir internete. Radijo stotys palyginamuoju laikotarpiu transliavo 3,5 proc. daugiau reklamos negu per 2014-ųjų vienuolika mėnesių.