Verslas

2020.08.04 17:26

Dėl „Lietuvos geležinkelių“ sistemų naujinimų „Luminor“ klientai susiduria su iššūkiu įsigydami traukinio bilietus

Ramunė Giedraitė, LRT.lt2020.08.04 17:26

Nuo praėjusio penktadienio banko „Luminor“ klientai susiduria su sunkumais įsigyjant traukinio bilietus. Kaip nurodo „Lietuvos geležinkeliai“, kol kas nėra aišku, kada nesklandumai bus panaikinti.

Į LRT.lt portalo redakciją kreipęsis skaitytojas Šarūnas pasakoja turėjęs skambinti iš traukinio palydovės telefono budėtojai, kuri patikrino, ar jis tikrai yra įsigijęs traukinio bilietą.

Kita portalo skaitytoja teigė, kad savaitgalį apskritai nebuvo galimybės įsigyti bilietų internetu, todėl esą žmonėms, poilsiaujantiems pajūryje, teko važiuoti į Klaipėdos ar Kretingos traukinių stotis ir bilietus pirkti ten.

Antradienį, paklausta apie sutrikimus, „Luminor“ atstovė Indrė Baltrušaitienė tikino, kad nesklandumai dėl traukinio bilietų įsigijimo „Luminor“ interneto banko naudotojams kilo dėl „Lietuvos geležinkeliai“ vykdytų IT sistemų pakeitimų.

Tai patvirtino ir „Lietuvos geležinkelių“ atstovė Rūta Atroškaitė. Anot jos, techninių nesklandumų būta ir visa komanda susitelkusi juos sprendžia. Techniniai nesklandumai kilo dėl IT sistemos klaidų.

„Puslapis jau veikia, tik išimtis yra šiokia tokia „Luminor“ klientams, gali būti nesklandumų įsigyjant bilietą internetu, tačiau kitiems banko klientams viskas jau veikia“, – teigia R. Atroškaitė.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovė sako nežinanti, kada visi nesklandumai bus išspręsti, tačiau tikina, kad komanda prie to darbuojasi ir, R. Atroškaitės tvirtinimu, dabar tai yra prioritetas.

I. Baltrušaitienės tvirtinimu, šiuo metu banko klientams paslauga jau veikia, o bankas ir toliau bendradarbiauja siekdamas padėti savo klientams kuo greičiau įsigyti traukinio bilietus. Taip pat rekomenduojama klientams dėl bilietų įsigijimo nesklandumų kreiptis tiesiai į „Lietuvos geležinkelius“.

R. Atroškaitės tikinimu, kad keleiviams, kuriems bilietai į elektroninį paštą neatkeliavo, buvo rekomenduojama kreiptis į „Lietuvos geležinkelius“ informacijos centrą elektroniniu paštu ar telefonu ir tokiu būdu buvo atsiunčiami bilietai. Sutrikus sistemoms keleiviai buvo raginami bilietus įsigyti traukinių stotyse arba traukiniuose ir nebuvo taikomas papildomas mokestis, kuris įprastai įskaičiuojamas bilietą perkant traukinyje.

Žmonės, kurie buvo įsigiję bilietą, tačiau jo negavo ir todėl juo negalėjo pasinaudoti, raginami kreiptis į „Lietuvos geležinkelius“ elektroniniu paštu arba telefonu. Kaip teigia R. Atroškaitė, kompensacijos keleiviams bus atliktos per kurį laiką.

LRT.lt primena, kad prieš beveik dvi savaites buvo sutrikęs banko „Luminor“ mobilusis parašas. Tuo metu „Luminor“ komentavo, kad nesklandumai įvyko dėl paslaugų teikėjo – Registro centro liūties užlietų serverių.