Verslas

2015.10.05 16:22

„Apple“ – vėl vertingiausias prekės ženklas pasaulyje

ELTA2015.10.05 16:22

Technologijų milžinė „Apple“ vėl pirmauja brangiausių prekės ženklų reitinge, skelbiama kasmet konsultacinės įmonės „Interbrand“ sudarome tyrime.

Antrojoje reitingo vietoje atsidūrė interneto milžinė „Google“, nuo jos per poziciją atsilieka „Coca-Cola“.

„Apple“ rinkos vertė vertinama maždaug 151,83 mlrd. eurų, o per metus jos vertė padidėjo 43 proc.

Iki 2013 metų brangiausio prekės ženklo statusą išlaikė „Coca-Cola“, vėliau šią vietą ji užleido bendrovei „Apple“.

Šiais metais minėtame reitinge vyrauja bendrovės, dirbančios skaitmeninėje rinkoje: į brangių prekės ženklų sąrašą pateko 12 informacinių technologijų prekės ženklų, įskaitant „Facebook“, kurių vertė per metus padidėjo 54 proc., taip pat „Microsoft“ ir „Samsung“.