Verslas

2020.03.16 12:27

Virtualios maisto parduotuvės: užsakymą galima gauti ir po kelių valandų, ir po kelių dienų

atnaujinta 15.19
Aida Murauskaitė, LRT.lt2020.03.16 12:27

Galimybę įsigyti maisto internetu siūlančių bendrovių automobiliai zuja nesustodami. Atsisakoma galimybės atsiskaityti kurjeriui, tai reikia padaryti iš anksto virtualiai, o atvežtus pirkinius kurjeriai vengdami kontakto palieka už durų. 

„Barboros“ vadovas Andrius Mikalauskas sakė, kad klientų srautas pastarosiomis dienomis išaugo 10–15 kartų.

„Vienu metu atidarome užsakymų laikų langelius tris keturias dienas į priekį, ir išsyk jie „išperkami“. Bet jei dienos metu matome, kad turime pajėgumų, pasiūlome papildomų laikų. Tarkime, vakare atsiranda 30 laisvų laikų, bet ir jų akimirksniu nebelieka“, – pasakojo A. Mikalauskas.

Kiek vėliau pranešime „Barbora“ pranešė, kad papildomai didina klientų aptarnavimo apimtis ir nuo pirmadienio priima daugiau darbuotojų, pasirūpino papildomomis transporto priemonėmis bei įranga.

„Darbuotojų ir transporto priemonių skaičiaus klausimus jau sprendžiame. Nuo šiandien „Barboroje“ priimame papildomų žmonių, kurie padės surinkti daugiau užsakymų, taip pat juos išvežioti. Taip pat pasirūpinome papildomomis transporto priemonėmis, ketiname įvesti naktinę pamainą“, – pokyčius pristato A. Mikalauskas.

Apsipirkimo internetu ir pristatymo į namus paslaugą siūlanti „Barbora“ veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, tinklas išsiplėtęs ir plačiau, tarkim, aptarnaujami Trakų, Elektrėnų, Jonavos gyventojai, taip pat Rygoje, Taline.

A. Mikalauskas sakė, kad tiek Latvijoje, tiek Estijoje tenka suktis itin greitai – visur paklausa smarkiai išaugusi.

Jis įspėjo, kad visur atsisakyta galimybės atsiskaityti kurjeriui, tiesiog reikia susimokėti internetu, o pirkiniai paliekami už durų.

„Nepasakyčiau, kad apsipirkimo įpročiai smarkiai pasikeitę, iš pradžių pirko daugiau ilgo galiojimo produktų, dabar jau labiau šviežius. Tiesiog perka daugiau, vidutinė krepšelio vertė išaugo trečdaliu“, – aiškino vadovas.

Tiesa, jis patikino, kad itin daug pirkti nėra prasmės, produktų pakaks, todėl patarė įsigyti tiek, kiek reikia kelioms dienoms, kad maistas nesugestų.

Maistą į namus pristatanti „Rimi“ skelbia šiuo metu neturinti pristatymo laikų artimiausioms 7 dienoms. Taip pat pirkėjai įspėjami, kad jei nenori turėti kontakto su kurjeriu, turi apie tai įrašyti komentaro lauke. Tuomet kurjeris paliks pirkinius prie durų ir informuos telefonu. Tiesa, tai negalioja perkant alkoholinių gėrimų.

Analogišką paslaugą teikiančios panevėžiečių įsteigtos įmonės „Intermarket“ vadybininkė Ieva Gailiušienė pabrėžė, kad paklausa išaugusi iki 7 kartų.

„Žmonės turbūt puolė į paniką dėl viruso, nebežino ko griebtis“, – sakė I. Gailiušienė.
Ji sakė, kad anksčiau pirkėjams pirkinius pristatydavo per vieną dieną, dabar jau terminas pailgėjo iki trijų dienų. Vadybininkė, kuri dirba ir vairuotoja, prekes išvežiojančia Panevėžyje, sakė, kad žmonės perka daugiau ilgo galiojimo produktų – kruopų, miltų, konservų.

Iš Panevėžio produktai išvežiojami po visą Lietuvą.

„Klientus raginame susimokėti pavedimu arba bent jau bekontakte kortele dėl mūsų visų saugumo“, – pabrėžė I. Gailiušienė.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt