Verslas

2020.03.15 23:03

Nuo karantino pradžios „Swedbank“ ir SEB padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai

atnaujinta 09.48
LRT.lt 2020.03.15 23:03

Dėl šalyje paskelbto karantino ir siekiant maksimaliai sumažinti koronaviruso COVID-19 plitimo galimybę nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai. Padaliniuose bus teikiamos tik šios būtiniausios paslaugos: mokėjimo kortelių atsiėmimas, interneto banko identifikavimo priemonių išdavimas, kitos operacijos, kurių negalima atlikti nuotoliniu būdu, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Swedbank“ klientų aptarnavimo padaliniai dirbs darbo dienomis nuo 10 iki 16 val. Atsižvelgiant į padėtį, kuri gali keistis, padalinių darbo laikas ateityje taip pat gali keistis, apie tai būtų informuota papildomai.

Registruotis vizitui padalinyje klientai gali paskambinę telefonu +370 5 268 4444 arba 1884 (privatiems klientams), +370 5 268 4422 arba 1633 (verslo klientams), užsiregistruoti vizitui taip pat galima interneto banke.

Kol karantino laikotarpiu neveiks prekybos centrai, nedirbs ir šie „Swedbank“ klientų aptarnavimo padaliniai:

Vilniuje: Ozo g. 25 (PPC „Akropolis“); Ateities g. 91 (PC „Mandarinas“); Saltoniškių g. 9 (PPC „Panorama“); Vokiečių g. 26; P. Lukšio g. 23.

Kaune: Islandijos pl. 32 (PC „Mega“); K. Baršausko g. 66A (PC „Molas“); Savanorių pr. 346 (PC „Savas“).

Klaipėdoje: H. Manto g. 90-1 (PC „Studlendas“).

Primename, kad interneto banke ar išmaniojoje programėlėje gyventojai ras visas kasdienės bankininkystės funkcijas – čia galima pasitikrinti sąskaitos likutį, pervesti pinigų, sumokėti už paslaugas, užsisakyti debeto ar kredito kortelę ir gauti ją į namus paštu, pakeisti mokėjimo kortelės nustatymus ir kita.

Atsakymus į dažniausiai klientų užduodamus klausimus visada rasite www.swedbank.lt bei paskambinę aukščiau nurodytais banko telefono numeriais.

SEB bankas pranešė, kad iš anksto užsiregistravusius klientus priims kai kurie skyriai

SEB pranešė, kad klientų aptarnavimo skyriai laikinai bus uždaryti visiems banko klientams, tačiau kai kurie skyriai priims klientus, iš anksto užsiregistravusius dėl būtinų paslaugų, kurių nėra galimybės suteikti nuotoliniu būdu.

Klientai, kuriems kritiškai būtina susitikti su banko darbuotojais (pavyzdžiui, atsiimti kreditinę kortelę, pasirašyti interneto banko sutartį ir kita), turės užsiregistruoti susitikimui, iš anksto paskambinę į banko Konsultacijų centrą telefonu.

„SEB bankas, kaip ir kitos finansų institucijos, atlieka kritinę funkciją šalies ekonomikoje, todėl ir toliau vykdysime kasdienius veiklos procesus. Tačiau, atsižvelgdami į Vyriausybės siekius sumažinti koronaviruso plitimo pavojų, skyriuose aptarnausime tik tuos, kurie bus iš anksto užsiregistravę dėl būtinų paslaugų,“ – pranešime sakė SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

SEB interneto bankas, mobilioji SEB programėlė, atsiskaitymai kortelėmis ir bankomatai veikia kaip įprasta.

Lietuvos Vyriausybė dėl koronaviruso plitimo nuo pirmadienio visoje šalyje įvedė karantiną.