Verslas

2020.02.26 17:15

SEB klientai vėl susiduria su nesklandumais: už paprastą pavedimą kai kuriems buvo nuskaičiuota po 13 eurų

Aida Murauskaitė, LRT.lt2020.02.26 17:15

Kaunietį Ugnių Savicką pribloškė komisinis mokestis, kurį teko sumokėti už pavedimą per SEB banką. Vyras antradienį atlikdamas 300 eurų pavedimą išvydo, kad jam teks už tai sumokėti 13 eurų. 

„SEB bankas arba labai patobulino kainodarą ir IT sistemą, arba aš kažko nesuprantu. Ar logiška, kad pavedimas Lietuvoje iš LT IBAN saskaitos į kito banko LT IBAN sąskaitą užtrunka parą ir kainuoja 13 eurų?“, – stebėjosi U. Savickas.

Antradienį iškart iš SEB sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai, tačiau iki trečiadienio vakaro jie nepasiekė gavėjo sąskaitos. Apie 18 val. vakaro U. Savickas LRT.lt informavo, kad pavedimas jau pasiekė gavėją.

Visa tai paviešinęs socialiniame tinkle U. Savickas sulaukė SEB atsiprašymo.

LRT.lt paprašė SEB paaiškinti, ar išties tokia paslauga atsieina 13 eurų.

„Užfiksavome keletą pavienių atvejų, kai klientams dėl banko klaidos už vietinį pinigų pervedimą internetu buvo pritaikytas tarptautinio pinigų pervedimo internetu įkainis. Nurašytą komisinį mokestį klientams kompensuojame.

Taip pat skaitykite

Paslaugų planus turintiems banko klientams pervedant lėšas eurais internetu į bankus Lietuvoje ir kitose ES, EEE valstybėse mokestis nėra taikomas. Paslaugų planų neturintiems klientams taikomas 0,41 Eur įkainis. Šie įkainiai pastaruoju metu nesikeitė“, – paaiškino SEB atstovė Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.

Ji sakė, kad pavienius atvejus, kai buvo neteisingai pritaikytas pinigų pervedimo įkainis, bankas aiškinasi ir operatyviai sprendžia kilusias problemas.

Taip pat skaitykite

„Atsiprašome klientų už šį nesklandumą“, – sakė I. Dauguvietytė-Daskevičienė.

LRT.lt primena, kad SEB vasario 14–17 dienomis buvo diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų.