Verslas

2020.02.24 12:21

„Luminor“ perkels buvusius „Nordea“ klientus į vieningą platformą

Malvina Baužytė, ELTA 2020.02.24 12:21

Bankas „Luminor“ ruošiasi dalies savo klientų duomenų ir paslaugų perkėlimo etapui, kurio metu 50 tūkst. „Luminor|Nordea“ vartotojų Lietuvoje iki balandžio pabaigos planuojama perkelti į vieningą sistemą, informuoja bankas.

Kaip skelbiama pranešime spaudai, šie klientai pradės naudotis „LuminorIDNB“ interneto banku, išmaniąja programėle, o vietoj „MasterCard“ kortelių naudos „Visa“ korteles. Klientų sąskaitų numeriai šio pokyčio metu nesikeis.

Akcentuojama, kad „Luminor|DNB“ platforma besinaudojantys klientai jokių pokyčių nepatirs.

Klientų duomenų ir paslaugų perkėlimas suplanuotas paskutinį balandžio savaitgalį, 25-26 dienomis. Artėjant šiai datai klientai gaus instrukciją, kaip pradėti naudotis „Luminor“ platforma, ir „Visa“ korteles, kuriomis galės naudotis iš karto po duomenų perkėlimo.

„Jeigu klientai turi klausimų apie jų duomenų perkėlimą, raginame juos užduoti kuo anksčiau, nes artėjant perkėlimo datai prognozuojame didesnį konsultantų užimtumą telefonu bei intensyvesnį klientų srautą mūsų centruose”, – banko pranešime cituojamas „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.

Klientai vieningoje „Luminor“ platformoje paslaugomis ir produktais galės naudotis iškart po paslaugų perkėlimo, prisijungę prie „Luminor|DNB“ interneto banko.

Perkėlus klientų duomenis į vieningą sistemą, „Nordea Codes“ programėlė nebeveiks, o klientai prie interneto banko jungsis naudodami „Smart-ID“, mobilųjį parašą arba kodų generatorių.