Bankui SEB praėjusį savaitgalį įdiegus naują IT platformą, buvo atnaujinta ir internetinės bankininkystės svetainė. Tačiau tokiais pokyčiais patenkinti ne visi. Kai kurie banko klientai tikina, kad atnaujintoje svetainėje sunku rasti banko išduotas paskolas bei kitas funkcijas.
Banke SEB vasario 14–17 dienomis buvo diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų.
Įdiegus naują sistemą, pasikeitė ir internetinės bankininkystės svetainės dizainais bei funkcionalumas.
Tačiau ne visiems jis yra priimtinas. Banko klientai LRT.lt teigia atnaujintoje svetainėje negalintys rasti išduotų paskolų bei kitų funkcijų.

„Bendras įspūdis toks, kad dingo informacija. Pradžios lange, kur būdavo visa svarbiausia informacija apie sąskaitų likučius, būsto kreditą, artimiausius mokėjimus, matyti tik, kiek pinigų yra sąskaitose. Keistai atrodo ir tai, kad, pagaliau suradus, kur susitvarkyti pradžios langą, kad jame rodytų daugiau informacijos, vis tiek galima atvaizduoti tik jo dalį. Pavyzdžiui, būsto kreditą galima matyti, o automobilio lizingo tenka ieškoti kažkur kitur“, – LRT.lt pasakoja vilnietis Paulius.
Panašių žinučių galima rasti ir socialiniame tinkle „Facebook“, žmonės čia skundžiasi nebegalintys rasti banko išduotų paskolų ar kitų funkcijų.
Pataria, kaip naudotis atnaujinta svetaine
Banko SEB Komunikacijos skyriaus vadovė Ieva Kulvinskaitė LRT.lt teigia, kad minimos funkcijos niekur nedingo ir pateikia instrukciją, kaip būtų galima nusistatyti pagrindinį langą, kad šis rodytų norimą informaciją.

Pavyzdžiui, būsto kreditą galima rasti dviem būdais:
1) Interneto banko pagrindiniame meniu yra „Kreditai ir lizingas“ > „Mano kreditai“. Išskleidus savo turimą būsto kredito sutartį, galima rasti grafikus ir kitą informaciją.
2) Pagrindinio („Pradžia“) lango apačioje yra mygtukas „Pagrindinio puslapio nustatymai“. Paspaudus ir nuėjus į tą puslapį, galima uždėti varneles ant paslaugų, kurios nuolat būtų rodomos pirmame lange. Tarp jų yra ir „Kreditai“. Pasirinkus šį punktą, pirmame lange bus matoma būsto paskola, o, ją išskleidus, matysis labai išsami informacija (kredito suma, kredito likutis, palūkanų norma, kita kredito įmoka ir pan.).
Tokiu atveju būtų matoma būsto paskola pirmame lange.

I. Kulvinskaitė pasakoja, kad tiek ankstesnėje versijoje, tiek ir dabartinėje nėra galimybės pirmame lange matyti lizingo sutarčių.
„Tiesa, buvo galimybė matyti artimiausią lizingo įmoką tarp artimiausių mokėjimų, tačiau dabar artimiausių mokėjimų informacijos pirmame lange neliko. Artimiausius mokėjimus galima rasti: „Sąskaitos ir kortelės“ > „Artimiausi mokėjimai“, – pataria banko atstovė.
Ji taip pat pripažįsta, kad nebeliko galimybės pirmame lange matyti artimiausių mokėjimų, kaip buvo anksčiau. Tačiau artimiausius mokėjimus galima rasti: „Sąskaitos ir kortelės“ > „Artimiausi mokėjimai“.
Galima pasinaudoti internetiniu gidu
I. Kulvinskaitė tikina, kad, įdiegus naują IT platformą, atnaujintas ir interneto bankas bei dalis jo funkcijų. Todėl kai kuriems klientams dėl to naviguoti interneto banke tapo sudėtingiau – reikia laiko priprasti prie pokyčių.
SEB interneto svetainėje klientai gali rasti išsamią instrukciją apie pasikeitusį funkcionalumą, kad galėtų greitai ir patogiai atlikti jau įprastus kasdienės bankininkystės veiksmus internete.
Skiltyje „Interneto banko instrukcijos“ galima rasti interneto banko gidą.
Skiltyje „Svarbūs pokyčiai“ galima rasti visų paslaugų svarbiausius pokyčius (pavyzdžiui, mokėjimo kortelės, vartojimo paskolos ir pan.).

Į IT platformos atnaujinimą SEB bankas per 3 metus investavo apie 40 mln. eurų. Prie naujos sistemos kūrimo prisidėjo apie 700 darbuotojų, o atnaujinimo darbai prasidėjo dar 2017 metais.
Įdiegus naują IT platformą interneto banke klientai nuo šiol gali patys keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, prireikus – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą.