Verslas

2020.02.17 10:02

Po savaitgalio kai kurie klientai vis dar negali prisijungti prie SEB banko

Jonas Deveikis, LRT.lt2020.02.17 10:02

Pirmadienio rytą kai kurie SEB banko klientai vis dar negali prisijungti prie savo internetinės bankininkystės paskyros. Banko atstovė teigia, kad sutrikimai atsirado dėl labai didelio žmonių skaičiaus, kurie vienu metu bando prisijungti prie savo internetinės bankininkystės paskyros.

SEB banko atstovės Ieva Kulvinskaitė teigimu, banke visą savaitgalį (vasario 14–17 dienomis) buvo diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų.

Dėl to visą savaitgalį žmonės negalėjo prisijungti prie internetinės bankininkystės paskyros.

Anot I. Kulvinskaitės, pirmadienį, atsiradus tokiai galimybei, didelė SEB banko klientų dalis bando prisijungti prie savo internetinių paskyrų vienu metu. Todėl kai kuriems klientams tai gali pavykti padaryti ne iš karto.

„Prie SEB banko interneto banko ir mobiliosios programėlės jungiasi daugiau klientų negu įprastai, todėl tam tikrais atvejais daliai klientų interneto bankas ir mobilioji programėlė gali veikti lėčiau arba su sutrikimais“, – pažymi banko atstovė I. Kulvinskaitė.

Patariama prie banko paskyros jungtis šiek tiek vėliau.

Buvo diegiama nauja IT platforma

LRT.lt primena, kad savaitgalį SEB bankas įdiegė naują IT platformą ir atnaujino interneto banką.

„Dėkojame klientams už supratingumą ir kantrybę šį savaitgalį. Paslaugų internetu teikimą atnaujinome pirmadienio naktį – 6 valandomis anksčiau negu planuota. Kartu su IT platforma atnaujinome ir interneto banką – jo dizainą ir dalį funkcijų. Dėl to mūsų klientai nuo šiol turės daugiau galimybių ir daugiau patogių sprendimų, kaip savarankiškai tvarkyti finansinius reikalus internetu. Iš viso į IT platformos atnaujinimą investavome 40 mln. eurų“, – sako Aivaras Čičelis, SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius.

Įdiegus naują IT platformą interneto banke klientai nuo šiol gali patys keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, prireikus – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą.

Taip pat internetu bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas. Verslo klientai interneto banke galės pateikti įvairias kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę. Kartu su kai kuriomis funkcijomis buvo atnaujintas ir interneto banko dizainas.

Į IT platformos atnaujinimą SEB bankas per 3 metus investavo apie 40 mln. eurų. Prie naujos sistemos kūrimo prisidėjo apie 700 darbuotojų, o atnaujinimo darbai prasidėjo dar 2017 metais.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt