Verslas

2020.02.14 08:08

Neveikė „Swedbank“ internetinės bankininkystės paslaugos

LRT RADIJAS, LRT.lt, Jonas Deveikis2020.02.14 08:08

Penktadienio naktį sutriko „Swedbank“ internetinės bankininkystės veikla. Bankas informuoja, gedimai jau yra pašalinti.

Savo feisbuko paskyroje bankas rašo ieškantis problemos sprendimo.

Banko internetiniame puslapyje pranešama, kad vyksta informacinių sistemų atnaujinimo darbai, todėl interneto bankas laikinai nepasiekiamas.

„Informuojame, kad šiuo metu sutriko mūsų mobilaus ir interneto banko veikla. Ieškome problemos sprendimo ir atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – teigiama pranešime.

Banko „Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius LRT.lt teigė, kad neveikia tik kai kuriuos banko paslaugos.

„Kai kurios paslaugos veikia iš dalies arba veikia su sutrikimais. Interneto bankininkystė, išmanioji programėlė ir banko kortelės. Nereiškia, kad neveikia, bet yra įvairių niuansų“, – pastebi S. Abraškevičius.

Jo teigimu, sutrikimai pastebėti dar šiąnakt.

S. Abraškevičius mini, kad daugelis banko klientų sužinoję, kad neveikia internetinė bankininkystė, bando tai patikrinti, taip sukuriant papildomą apkrovą sistemoms. Todėl banko atstovas rekomenduoja – nesant skubos, šiuo metu nesinaudoti internetinės bankininkystės paslaugomis.

Banko atstovas S. Abraškevičius informuoja, kad banko sistemos jau „atgaivintos“ ir paslaugos yra teikiamos.